تقویت روابط در دستور کار بحرین و رژیم صهیونیستی

چهار شنبه 15 بهمن 1399 - 12:39:2
تقویت روابط در دستور کار  بحرین و رژیم صهیونیستی

تهران- الکوثر: وزیر کشور بحرین در جریان یک نشست مجازی با وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی بر لزوم تقویت روابط میان منامه و تل آویو تأکید کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثربه نقل از النشره، «راشد بن عبدالله آل خلیفه» وزیر کشور بحرین امروز چهارشنبه با «امیر اوحانا» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفتگو کرد. گفتگوی طرف‌های صهیونیستی و بحرینی طی یک نشست مجازی انجام شد.

بر اساس این گزارش، این گفتگو پس از عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و بحرین انجام شد. دو طرف راهکارهای تقویت روابط میان منامه و تل آویو را در جریان نشست مجازی مشترک بررسی کردند.

 

  • جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)


طرف‌های بحرینی و صهیونیستی بر لزوم گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان تل آویو و منامه تأکید کردند. مقامات بحرین و رژیم صهیونیستی بدون اشاره به نقش خود در بی ثبات کردن منطقه، بر لزوم تحقق صلح تأکید کردند!

این درحالی است که پیشتر مقامات منامه و رژیم صهیونیستی بر ضرورت حمایت از بخش گردشگری و اقتصادی از طریق توسعه خدمات رسانی مشترک به طوری که همراه با تضمین امنیت باشد، تاکید و بر تشکیل تیم مشترک برای فعالیت در راستای اجرای این برنامه‌ها و طرح‌ها موافقت کردند.

پارلمان رژیم صهیونیستی موسوم به کنیست چندی پیش توافق سازش با بحرین را با ۶۲ رأی موافق و ۱۴ رأی مخالف، تصویب کرد. توافق عادی سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی در ۱۴ سپتامبر در واشنگتن به امضای طرفین رسیده بود.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv


چهار شنبه 15 بهمن 1399 - 12:29:16