بایدن « انصارالله یمن » را از فهرست تروریسم خارج می کند؟

شنبه 4 بهمن 1399 - 10:43:51
بایدن  « انصارالله یمن » را از فهرست تروریسم خارج می کند؟

تهران- الکوثر: دولت جدید آمریکا بررسی‌های خود را در مورد تصمیم دولت قبلی این کشور در قرار دادن نام انصارالله یمن در فهرست سازمان تروریستی خارجی ایالات متحده آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وزارت خارجه آمریکا در حال بازنگری تصمیم دولت قبلی این کشور به ریاست دونالد ترامپ در مورد قرار گرفتن نام انصارالله در فهرست سازمان تروریستی خارجی ایالات متحده است.

خبرگزاری رویترز گزارش داد که بررسی‌ها وزارت خارجه آمریکا برای بازنگری درباره تروریستی خواندن انصارالله از سوی دولت قبلی این کشور به ریاست دونالد ترامپ آغاز شده است.

«مایک پامپئو» وزیر خارجه سابق آمریکا در واپسین روزهای عمر دولت دونالد ترامپ از تصمیم واشنگتن برای درج نام انصارالله در فهرست سازمان تروریستی خارجی ایالات متحده خبر داد که مخالفت‌های زیادی را در سراسر جهان به‌دنبال داشته است و حتی داخل آمریکا نیز افراد و گروه‌هایی خواستار لغو این تصمیم شده‌اند.

  • جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
     

وزارت خزانه‌داری آمریکا سه شنبه گذشته اعلام کرد که نام جنبش انصارالله یمن به فهرست نهادهای تحت تحریم دفتر کنترل دارایی‌های خارجی (اوفک) که از نهادهای زیرمجموعه این وزارتخانه به‌شمار می‌رود، اضافه شده است.

این اقدام وزارت خزانه‌داری آمریکا در ادامه تصمیم وزارت امور خارجه این کشور برای گنجاندن نام جنبش انصارالله یمن در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» است


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv


شنبه 4 بهمن 1399 - 10:36:26