ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

دو شنبه 29 دی 1399 - 12:22:1
ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

تهران- الکوثر: تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و درخواست برکناری وی برای سی‌امین هفته متوالی در سرزمین‌های اشغالی ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  شرکت کنندگان در این سلسله تظاهرات خواستار محاکمه بنیامین نتانیاهو به اتهام فساد هستند. تظاهرکنندگان تلاش می‌کنند با برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو از شرکت وی در انتخابات که دو ماه دیگر برگزار می‌شود جلوگیری کنند.
راسم عبیدات نویسنده و کارشناس سیاسی گفت: این سلسله تظاهرات و گسترش آن در نهایت به هدف خود برای رهایی از حکومت نتانیاهو می‌رسد. به نظر من نتانیاهو در نهایت به زندان خواهد افتاد و مثل ایهود اولمرت نخست وزیر پیش از خود چند سالی را در زندان خواهد گذراند.


خضر شاهین خبرنگار شبکه در قدس با اشاره به سی‌امین هفته تظاهرات علیه نتانیاهو برای محاکمه وی به اتهام فساد و جلوگیری از شرکت وی در انتخابات افزود: به رغم محدودیت‌های اعمال شده در مناطق مختلف فلسطین اشغالی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، هزاران تظاهرکننده بخصوص در قدس و تل‌آویو به خیابان‌ها ریختند تا خشم خود را از ادامه حضور نتانیاهو در دولت اعلام کنند و مخالفت خود را با شیوه‌ای که حکام برای مدیریت بحران‌های مختلف رژیم صهیونیستی در پیش گرفته اند نشان دهند. معترضان تاکید کردند تا کنار رفتن افراد فاسد و در راس آن‌ها نتانیاهو حزب راستگرای لیکود از حکومت به تظاهرات و اعتراضات خود ادامه می‌دهند.
عبداللطیف غیث کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی گفت: معترضان معتقدند نتانیاهو به سبب پرونده‌های فسادی که دارد نباید در دولت آینده یا در راس آن حضور داشته باشد.

  • جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)


در پایان گزارش آمده است: با توجه به اصرار معترضان بر ادامه اعتراضات و ادامه کاهش محبوبیت حزب لیکود که بر اساس آخرین نظرسنجی‌ها در فلسطین اشغالی به ۲۶ کرسی کاهش پیدا کرده است، به نظر می‌رسد پایان دوران فرد فاسدی به نام نتانیاهو نزدیک شده است. تظاهرکنندگان با فریاد‌های خود خواستار به زندان افتادن نتانیاهو هستند. آن‌ها با وجود محدودیت‌ها و موانعی که پلیس ایجاد کرده است از اماکن مختلف برای شرکت در تظاهرات به قدس آمده اند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
اینستاگرام 🆔 instagram.com/alkawthar.tv




 


دو شنبه 29 دی 1399 - 12:15:3