تصاویری دیده نشده از دیدار سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس با سید حسن نصرالله + فیلم

جمعه 26 دی 1399 - 23:54:52

تهران - الکوثر : سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مستند «دیدار آخر» ، ماجرای دیدار آخر خود را با شهید حاج قاسم سلیمانی که عصر چهارشنبه اول ژانویه 2020 صورت گرفت روایت می کند. این دیدار تا دو روز قبل از آن قرار نبود صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شبکه المنار در مستند «دیدار آخر» ، تصاویری از دیدار ابومهدی المهندس و شهید قاسم سلیمانی با سید حسن نصرالله را پخش کرد.
سید حسن نصرالله گفت :« حاج ابومهدی در حقیقت فرماندهی بزرگ بود. او همچنین شخصیتی شبیه به حاج قاسم داشت. یعنی از نظر اخلاقی. برای همین این دو در میادین نبرد و جهاد با هم بودند و خداوند متعال نیز عاقبت آنها را شهادت قرار داد.» 

سید حسن نصرالله افزود :« این عکس ، مربوط به زمانی است که مهمان ما بودند در ضاحیه. برادران ما (در حزب الله) آن را مونتاژ کردند و مربوط به زمانی است که آنها در کاناپه در دفتر من در کنار هم نشسته بودند. همچنین عکس دیگری هم هست که ما سه نفر یعنی با حاج قاسم و حاج ابومهدی در کنار هم ایستاده ایم. ما دیداری طولانی با هم داشتیم که هدف از این دیدار ، بررسی تحولات عراق بود و اینکه ما چه کاری و چه کمکی می توانیم در آینده ارائه کنیم و از طرف دیگر ، اگر اسرائیل جنگی علیه لبنان یا منطقه به راه انداخت ، برادران عراقی چه کمکی می توانند در مقابله با این جنگ ارائه کنند.» 


 


جمعه 26 دی 1399 - 23:53:56