تزریق واکسن ایرانی کرونا به داوطلبان مرحله دوم

چهار شنبه 17 دی 1399 - 14:45:11
تزریق واکسن ایرانی کرونا به داوطلبان مرحله دوم

تهران - الکوثر : مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: واکسن ایرانی کرونا پس از اخذ مجوز ادامه مطالعه از کمیته پایش داده و ایمنی به چهار داوطلب دیگر تزریق شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حامد حسینی» مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران روز چهارشنبه تصریح کرد: تزریق واکسن ایرانی کرونا به چهار داوطلب طی 2 روز انجام شده که اولین تزریق روز دوشنبه گذشته به یک داوطلب و سه تزریق دیگر روز گذشته (سه شنبه) انجام شده است.

حسینی با اشاره به اینکه حال عمومی این داوطلبان خوب است، خاطرنشان کرد: اوایل هفته آینده نتایج هفت داوطلبی که تاکنون برای آن‌ها تزریق انجام شده است، به کمیته پایش اعلام می‌شود تا پس از بررسی مجدد آنان، اجازه ورود هفت داوطلب دیگر به مطالعه اخذ شود.

مدیر مرکز کارآزمایی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران، کل دوره تزریق واکسن داوطلبان اولین مطالعه انسانی فاز یک واکسن ایرانی کرونا را 2 ماه اعلام کرد و گفت: 56 داوطلب در این مرحله حضور دارند که طی این مدت واکسن به آنها تزریق می شود.

حسینی یادآور شد: تزریق واکسن به داوطلبان 2 بار انجام می شود به عبارتی تزریق واکسن به آنان در روزهای صفر و 14 صورت می گیرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 17 دی 1399 - 12:38:46