قدردانی خانواده شهید «ابومهدی المهندس» از مردم عراق

چهار شنبه 17 دی 1399 - 11:40:35
قدردانی خانواده شهید «ابومهدی المهندس» از مردم عراق

تهران - الکوثر : خانواده شهید «ابومهدی المهندس» با انتشار بیانیه‌ای از حضور باشکوه مردم عراق در نخستین سالروز شهادت فرماندهان پیروزی ، قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، رسانه‌های عراقی روز سه شنبه اعلام کردند، خانواده شهید ابومهدی المهندس در این بیانیه  درود و سلام خود را برملت بزرگوار عراق فرستاده و از حماسه‌ آنها در مقابله با رژیم صدام و سپس اشغالگران آمریکایی و آزادسازی کشور از لوث وجود تکفیری‌ها، بعثی‌ها و داعشی‌ها تقدیر کردند.

براساس این گزارش، خانواده شهید المهندس  در بیانیه خود تاکید کرده است که، ملت بزرگوار عراق با ابراز وفاداری  به شهیدان  ابومهدی المهندس و برادرش سردار قاسم سلیمانی و همراهان محبوبش نشان دادند که به ندای حسین (ع) در روز عاشورا  لبیک خواهند گفت ، ما نیز با شما به سوی هدف والایمان گام بر می‌داریم وهمان‌گونه که  فرمانده شهید ابومهدی المهندس می‌گفت: با این عزم حسینی آمریکا و دنباله‌های آن را متوقف خواهیم ساخت.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» که سوم ژانویه 2020 به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، به همراه «ابومهدی المهندس» معاون سازمان بسیج مردمی عراق (حشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

روز یکشنبه ، سوم ژانویه جاری، همزمان با سالروز شهادت فرماندهان مقاومت خیل عظیمی از مردم عراق خود را به میدان التحریر بغداد رساندند تا در مراسم بزرگداشت  این شهدای گرانقدر شرکت کنند.

علاوه بر بغداد سایر شهرهای عراق نیز شاهد مراسم بزرگداشت  شهدای مقاومت بود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 17 دی 1399 - 7:10:37

دسته بندی :