سردار شریف مطرح کرد:

استفاده از تجهیزات هدایت ماهواره‌ای در ترور شهید فخری‌زاده

یک شنبه 16 آذر 1399 - 18:24:40
استفاده از تجهیزات هدایت ماهواره‌ای در ترور شهید فخری‌زاده

تهران- الکوثر: سخنگوی سپاه گفت در ترور شهید فخری زاده از ابزار الکترونیکی پیشرفته با هدایت ماهواره‌ای استفاده شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در مراسم گرامیداشت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده ورونمایی و اکران فیلم مستند اولین شهید مدافع حرم هرمزگان گفت: رزمندگان هرمزگانی در دوران دفاع مقدس که در لشکر پر افتخار ثارالله به فرماندهی شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند و رشادت های بی مثالی از خود نشان می دادند و هم در دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها حضور داشتند و همگان شاهدجان فشانی امثال شهید عبدالحمید سالاری و تختی نژاد بودند.

سردار شریف با بیان اینکه در ترور شهید فخری زاده از ابزار الکترونیکی پیشرفته با هدایت ماهواره‌ای استفاده شد و سر تیم حفاظت شهید فخری زاده جان فشانی مثال زدنی در صحنه داشت، گفت: صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند اقداماتشان بی پاسخ نخواهد ماند و این موضوع در سال‌های اخیر به آن‌ها ثابت شده است.

وی تصریح کرد: از همان ابتدای انقلاب، آمریکایی‌ها سر سازش با ملت ایران نداشتند چرا که پیش از پیروزی انقلاب تمام امورات کشور در ید قدرت آمریکا و 130 هزار مستشار آنان بود؛ بعد از انقلاب منافع امریکا و به دنبال آن صهیونیست‌ها در معرض خطر قرار گرفت؛ به دلیل آنکه ملت بزرگ ایران را سد راه جنایات و دست‌درازی خود می‌دیدند.

سردار شریف با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها اشغال گر و فاقد ریشه تمدنی هستند، گفت: این رژیم جعلی در 70 سال گذشته 2700 نفر از عناصر نخبه کشورهای اسلامی منطقه را ترور کرده است. خود صهیونیست ها نیز این ترورها را مایه افتخار خود می دانند و اسامی این ترورها را در چند کتاب منتشر کرده‌اند.

سخنگوی سپاه جلوگیری از دستیابی کشور‌های اسلامی به وِیژه جمهوری اسلامی ایران به سرشاخه‌های علم را از مهم‌ترین اهدف صهیونیست ها دانست و افزود: ایران اسلامی به برکت خون شهدا دستاورد‌های علمی زیادی کسب کرده است و رهبر معظم انقلاب نیز بر دستیابی کشور به سرشاخه‌های علم تاکید زیادی دارند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 16 آذر 1399 - 17:54:59