تاکید انصار الله یمن بر حق ایران در پاسخ به ترور شهید فخری‌زاده

شنبه 8 آذر 1399 - 11:38:0
تاکید انصار الله یمن بر حق ایران در پاسخ به ترور شهید فخری‌زاده

تهران - الکوثر : دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن بر حق جمهوری اسلامی ایران برای پاسخ به عاملان طراحی و اجرای جنایت ترور شهید «محسن فخری زاده» دانشمند هسته ای ایران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن جمعه شب گفت، جرایم ترور دانشمندان ارشدی در سطح شهید فخری زاده، در راستای تلاش‌هایی است که دشمنان، برای گرفتن تجربه‌ها و تخصص‌های علمی از امت اسلام انجام می‌دهند تا در انحصار خودشان بماند، اما باید بدانند این تلاشها  ناکام خواهد ماند.

«هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن نیز در پیامی با محکوم کردن این جنایت تروریستی گفت، عملیات تروریستی به شهادت رساندن دانشمند هسته‌ای ایران توسط اعضای محور شرارت و در راس آن رژیم صهیونیستی طراحی شده است که از پیشرفت قدرت علمی و دفاعی ایران هراس دارد.

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن گفت، تشدید حملات تروریستی با هدف متوقف کردن روند پیشرفت قدرت علمی و صنایع دفاعی ایران صورت می‌گیرد و نشانه شدت ترس دشمنان ملت ایران است، اما هرگز نمی‌تواند جلوی پیشرفت ایران در همه حوزه‌ها را بگیرد.

«حسن ایرلو» سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن نیز ترور دانشمند هسته‌ای ایران را اقدامی بزدلانه خواند و گفت ایران به پیشرفت علمی خود درزمینه هسته‌ای ادامه خواهد داد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 8 آذر 1399 - 11:37:43

دسته بندی :