حماس : هدف رژیم صهیونیستی سرکوب نیروهای تاثیر گذار فلسطینی است

شنبه 8 آذر 1399 - 10:1:9
حماس : هدف رژیم صهیونیستی سرکوب نیروهای تاثیر گذار فلسطینی است

تهران - الکوثر : جنبش حماس هدف ارتش صهیونیستی از بازداشت رهبران این جنبش را سرکوب نیروها و رهبران تاثیرگذار فلسطینی دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه در بیانیه ای تاکید کرد، نیروهای مقاومت و رهبران حماس به منظور دفاع و پاسداری از اصول و آرمان های ملی و مقدسات ملت فلسطین در خط مقدم نبرد با دشمن صهیونیستی باقی خواهند ماند.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است، بیشتر رهبران حماس ده ها سال از عمر خود را در زندان های رژیم صهیونیستی گذرانده اند، بی آنکه از گزینه مقاومت و مقابله با اشغالگران صهیونیست کوتاه بیایند.

جنبش حماس تصریح کرد، رویارویی فلسطینیان ساکن کرانه باختری با نظامیان صهیونیست عامل تقویت روحیه و اراده پولادین جوانان فلسطینی است که قلبشان برای مقاومت می تپد.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز 10 فلسطینی از جمله «عبدالجبار جرار» و «الشیخ ابراهیم طاهر نواهظه» دو عضو ارشد جنبش حماس را در کرانه باختری رود اردن بازداشت کردند.

حدود چهار هزار و 800 اسیر فلسطینی در زندان ‌های رژیم صهیونیستی محبوس هستند که در بین آنها 170 کودک و 39 زن و دهها سالخورده دیده می‌شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 8 آذر 1399 - 1:6:5

دسته بندی :