حزب الله عراق : آمریکا به دنبال وقت کشی و فریب افکار عمومی است

چهار شنبه 5 آذر 1399 - 18:56:14
حزب الله عراق : آمریکا به دنبال وقت کشی و فریب افکار عمومی است

تهران - الکوثر : سخنگوی کتائب حزب الله عراق، تعلل امریکا برای خروج نظامیان آمریکایی از عراق را وقت کشی و فریب افکار عمومی دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «محمد محیی» سخنگوی کتائب حزب الله عراق سه شنبه شب در گفت وگو با شبکه العالم اعلام کرد، حزب الله هیچ گاه به آمریکا و مواضع او اطمینان ندارد، چراکه آمریکا بارها در گذشته نیز اعلام کرده بود که نیروهایش را از عراق خارج خواهد کرد، اما پس از مدتی دروغ بودن این ادعا آشکار و حتی نیروهای جدیدی نیز وارد عراق شدند. 

محیی تصریح کرد، حضور نیروهای آمریکایی درعراق باعث ایجاد بحران سیاسی و امنیتی در این کشور شده وحل این موضوع نیازمند حمایت جدی دولت عراق از مصوبه مجلس نمایندگان در زمینه ضرورت خروج نیروهای آمریکایی از کشور است.

سخنگوی حزب الله عراق گفت، آمریکا مدت‌هاست گروه‌های مقاومت و رهبران‌شان را تهدید می‌کند، اما گروه‌ها و رهبران مقاومت از این تهدیدها هراسی نداشتند و در اوج این تهدیدها، نیروهای آمریکایی و خطوط امدادی‌ آنها را هدف قرار دادند. 

محیی در ادامه افزود، اگر آمریکا یکی از رهبران مقاومت و یا یکی از مقرها یا نمادهای مقاومت یا الحشد الشعبی را هدف قرار دهد، مقاومت به حضور نیروهای آمریکایی و هرگونه تحرکات آمریکایی پاسخ مناسب خواهد داد.

سخنگوی حزب الله تاکید کرد، آمریکا تلاش می کند ملت عراق و گروه‌های مقاومت را تحریک کند ولی سرانجام شکست خواهد خورد، چراکه مقاومت پایدار می‌ماند و تا زمانی‌که اشغالگران سرزمین عراق را آلوده کنند و نیروهای بیگانه بدون موافقت ملت، پارلمان و دولت عراق وارد این کشور شوند، مقاومت و معادله مقاومت به قوت خود باقیست .  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 5 آذر 1399 - 16:23:1

دسته بندی :