مهلت دو ماهه به رژیم صهیونیستی برای رفع محاصره غزه

دو شنبه 31 شهریور 1399 - 14:34:17
مهلت دو ماهه به رژیم صهیونیستی برای رفع محاصره غزه

تهران - الکوثر : عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به رژیم صهیونیستی هشدار داد در دو ماه آینده به محاصره باریکه غزه پایان دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی حماس روز دوشنبه اعلام کرد، غزه با کمبود تجهیزات پزشکی برای مقابله با ویروس کرونا مواجه است و جنبش حماس نمی پذیرد که در کنار محاصره، مرگ جدیدی برای ملت فلسطین رقم بخورد.
عضو حماس تاکید کرد، این جنبش به رژیم صهیونیستی دو ماه مهلت داده است تا به محاصره غزه پایان دهد، در غیر این صورت مقاومت سراسر سرزمینهای اشغالی را هدف قرار خواهد داد.
باریکه غزه از سال 2006 تحت محاصره زمینی، هوایی و دریایی اسرائیل قرار دارد و ساکنان این منطقه با مشکلات بسیاری روبرو هستند.
گروههای مقاومت فلسطین نیز تاکید کردند، راه جهاد و مقاومت در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی تا آزادسازی کامل این سرزمین ادامه خواهد داشت و محور شرارت و طرح های عادی سازی هرگز عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف نخواهند کرد.
گروه‌های مقاومت همچنین تمامی آزادگان جهان را به تحرکات گسترده مردمی برای مقابله با عادی‌کنندگان روابط با رژیم صهیونیستی دعوت کردند.
سه‌شنبه 15 سپتامبردر واشنگتن قرارداد سازش میان امارات متحده عربی و بحرین با رژیم صهیونیستی در حضور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت رسمی امضا شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 31 شهریور 1399 - 14:33:16

دسته بندی :