تاکید هنیه بر هماهنگی برای مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی

شنبه 29 شهریور 1399 - 11:21:26
تاکید هنیه بر هماهنگی برای مقابله با توطئه های رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر هماهنگی بین جریان های مقاومت برای شکست پروژه های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس روز جمعه در دیدار با هیاتی از سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در بیروت گفت، مقاومت تمامی توطئه‌ها علیه فلسطین از معامله قرن تا طرح الحاق کرانه باختری رود اردن و عادی‌سازی روابط کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را به شکست خواهد کشاند.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین اتخاذ یک رویکرد واحد و یکپارچه را برای مقابله با پروژه های رژیم صهیونیستی تحت حمایت‌های بی‌سابقه دولت آمریکا، ضروری دانست.

درهمین حال، هشتگ "از مقاومت حمایت کن" که در راستای حمایت از مقاومت فلسطین و محکومیت عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی راه‌اندازی شده، با استقبال گسترده فعالان و کاربران فضای مجازی  همراه شده است. 

بیش از نیم میلیون نفر در فاصله کمی از راه‌اندازی این هشتگ در توییتر آن را دنبال و حمایت خود را از مقاومت اعلام کرده‌اند.

امارات و بحرین بعد از اعلام توافق سازش با رژیم اشغالگر قدس، سه شنبه شب در کاخ سفید، با حضور «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، توافق عادی سازی روابط  امضاء کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 29 شهریور 1399 - 11:8:32

دسته بندی :