رژیم آل خلیفه ؛ شریک جنایات رژیم اشغالگر قدس

یک شنبه 23 شهریور 1399 - 12:35:24
رژیم آل خلیفه ؛ شریک جنایات رژیم اشغالگر قدس

تهران - الکوثر : فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی ایران، سازش رژیم آل خلیفه با رژیم اشغالگر قدس را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی ایران روز یک شنبه در بیانیه ای اعلام کرد، اقدام حکام سرسپرده بحرین در اعلام برقراری روابط دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و خیانت به آرمان فلسطین و چندین دهه مبارزه و تحمل آلام سنگین مردم فلسطین، در حافظه تاریخی ملت مظلوم و ستم دیده این سرزمین و جهان اسلام تا ابد باقی خواهد ماند.

این بیانیه با اشاره به اینکه آل خلیفه با قربانی کردن آرمان فلسطین به پای دولت آمریکا، خود را رسماً شریک جنایات رژیم صهیونیستی کرد، می افزاید، از این پس هرگونه جنایت رژیم اشغالگر قدس در کشتار و قتل کودکان زنان و مردم بی دفاع فلسطین علاوه بر کودک کشان صهیونیسم، به پای حاکمان منامه و ابوظبی نوشته خواهد شد.

فراکسیون حمایت از محور مقاومت و آزادی قدس شریف در مجلس شورای اسلامی ایران تأکید کرد، این قبیل اقدامات خللی در اراده ملت های مسلمان برای آزادی قدس شریف و سرزمین های اشغالی نخواهد گذاشت و مسئله فلسطین همچنان مسئله اصلی جهان اسلام است و رژیم صهیونیستی نزد ملتهای مسلمان به عنوان رژیمی اشغالگر و جنایتکار منفور خواهد بود.

درحالی که هنوز یک ماه از اعلام توافق عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و امارات نگذشته است، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه (یازدهم سپتامبر) از عادی‌سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی خبر داد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 23 شهریور 1399 - 12:25:40