ابومجاهد : حزب‌الله به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است

شنبه 8 شهریور 1399 - 19:10:3
ابومجاهد : حزب‌الله به کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است

تهران - الکوثر : سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین تأکید کرد، پاسخ آتی جنبش حزب‌الله لبنان به کابوس و وحشتی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «ابومجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین امروز شنبه تصریح کرد، حزب‌الله و مقاومت فلسطین به پیشرفت های زیادی در شیوه‌های مقاومت دست یافته اند و مقاومت از شیوه تفکر ارتش رژیم صهیونیستی در مرز آگاهی دارد. 

ابومجاهد افزود، تمامی تحرکات رژیم اشغالگر قدس و تلاش‌های فریبکارانه این رژیم به طور کامل برای مقاومت اسلامی و مقاومت فلسطین شناخته شده است.

از سوی دیگر، «احمد خلیفه» عضو کمیته مرکزی جنبش «أبناء البلد» فلسطین گفت، نیروهای پیاده‌نظام رژیم صهیونیستی هیچ برتری بر مقاومت ندارند و ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال جایگزینی برای نیروهای پیاده‌نظام برای رویارویی با مقاومت است.

احمد خلیفه تاکید کرد، اقدام رژیم صهیونیستی مبنی بر کار گذاشتن آدمک ها در مرز لبنان به عنوان اهداف صوری، بیانگر ترس و وحشت این رژیم است.

رژیم صهیونیستی از زمان به شهادت رسیدن «علی کامل محسن» (20 ژوئیه)، یکی از اعضای حزب‌الله در حمله هوایی این رژیم به اطراف دمشق سوریه، از ترس پاسخ این جنبش در آماده باش کامل است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 8 شهریور 1399 - 18:9:40