روحانی : مردم ایران در برابر فشارها به زانو درنمی‌آیند

شنبه 4 مرداد 1399 - 14:32:41
روحانی : مردم ایران در برابر فشارها به زانو درنمی‌آیند

تهران - الکوثر : رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توطئه های دشمنان برای ضربه زدن به کشور گفت: مردم ایران دارای توان و قدرت کافی برای ایستادگی در برابر فشارها هستند و به زانو درنمی‌آیند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «حسن روحانی» رییس جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود، مردم ایران در مقابله با تحریم، ویروس کرونا و هر مشکل بزرگی، با تعاون و همکاری این مشکلات را سهل و آسان می‌کنند.  

روحانی با بیان اینکه بهره برداری گسترده از طرحهای ملی به رغم تحریم ها و مشکلات کرونا، بیانگر حرکت کشور در مسیر توسعه است تصریح کرد، امید به آینده و تدبیر و برنامه ریزی درست، دو عنصر مهم برای عبور از مشکلات و رسیدن به آینده ای بهتر است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام حسین (ع) امام سوم شیعیان جهان اظهار کرد، این مراسم باید در سراسر ایران اسلامی، با شکوه و رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

روحانی تاکید کرد، ایران می تواند الگویی برای سایر کشورها و شیعیانی باشد که می خواهند مراسم عزاداری امام حسین(ع) را برگزار کنند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه زندگی ملت ایران با عشق به امام حسین(ع) و فرهنگ عاشورا و سوگواری برای سیدالشهدا عجین شده است گفت، اینکه ملت ایران در برابر زورگویی آمریکا ایستاده و مقاومت می‌کند به خاطر درس‌پذیری از فرهنگ عاشوراست و همین فرهنگ، مردم ایران را استوار و مقاوم کرده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 4 مرداد 1399 - 13:47:20