خبرپراکنی العربیه علیه مقاومت فلسطین

دو شنبه 30 تیر 1399 - 18:30:7
 خبرپراکنی العربیه علیه مقاومت فلسطین

تهران- الکوثر: جنبش مقاومت النجباء عراق در گزارشی اختصاصی با بررسی خبرپراکنی اخیر شبکه سعودی العربیه علیه مقاومت فلسطین، این شبکه را تریبون صهیونیست‌ها به زبان عربی معرفی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، هفته پیش شبکه العربیه عربستان سعودی گزارشی منتشر کرد و مدعی جاسوسی شماری از نیروهای مقاومت اسلامی حماس برای رژیم صهیونیستی و فرار یکی از فرماندهان گردان‌های قسام، شاخه نظامی این جنبش به سرزمین‌های اشغالی شد؛ ادعایی که حماس آن را تکذیب کرد.

پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش مقاومت اسلامی النُجباء عراق با پیگیری این سوژه طی یک گزارشی اختصاصی، اصل خبرپراکنی العربیه و پاسخ دو تن از شخصیت‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه را منتشر کرد. که در ادامه آمده است؛ 

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین پیش‌تر، در واکنش به شایعات شبکه سعودی العربیه علیه این جنبش تأکید کرد هدف از تبلیغات العربیه، آسیب رساندن به مقاومت ملت فلسطین و اعتماد آنان به طرح آزادسازی خاک این کشور است. 

این شبکه مدعی شده بود که ۱۶ نفر از اعضای گردان‌های «القسام» شاخه نظامی حماس به اتهام جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند؛ که وزارت امور داخلی غزه بلافاصله، این اخبار را تکذیب کرد و حتی  روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در تحلیلی نوشت که حمله رسانه‌ای شبکه سعودی «العربیه» علیه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر پایه اطلاعات موثق نبوده است.


دو شنبه 30 تیر 1399 - 12:38:37