واکنش شدید جنبش نجباء به بازداشت نیروهای حشدالشعبی

شنبه 7 تیر 1399 - 10:37:52
واکنش شدید جنبش نجباء به بازداشت نیروهای حشدالشعبی

تهران - الکوثر : شیخ اکرم الکعبی دبیرکل مقاومت اسلامی نجباء در توئیتی با اشاره به حوادث روز گذشته بغداد و بازداشت شماری از نیروهای الحشد الشعبی خطاب به مسببان این حادثه گفت: جهت‌گیری خود را برملا کردید پس چه بهتر که توهم نداشته باشید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، شیخ اکرم الکعبی گفت : مردان حشد الشعبی و سایر نیروهای امنیتی عراق شرکای خون و جهاد هستند و شما نمی‌توانید بین آنها فتنه برانگیزید.  

حجت الاسلام الکعبی در بخشی دیگر با انتقاد از عزم برخی سیاستمداران برای استقراض پول از کشورهای خارجی، خطاب به آنها گفت: عراق را گریبانگیر بدهی‌هایی نکنید که حاکمیت و استقلال کشور را زیرپا می‌گذارد. 

دبیرکل نجباء افزود : استقراض پول از بیگانگان که شما در پی آن هستید نوعی استعمار نوین بوده و در واقع به منزله بدهی به استعمارگر کارکشته است.

حجت الاسلام اکرم الکعبی خاطرنشان کرد که بیگانگان به واسطه همین پول ، کالاهایی را به ما خواهند فروخت که خریداری ندارد و کشور را گروگان این بدهی‌ها خواهند کرد.  

وی نتیجه این فرایند را اشغالگری غیر مستقم برشمرد و گفت: این یک سیاست نخ‌نما شده است که متاسفانه در کشوری اجرا می‌شود که شعار استقلال و حاکمیت ملی را برافراشته است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


شنبه 7 تیر 1399 - 10:31:56

دسته بندی :