تاکید هنیه بر لزوم تحقق وحدت ملی فلسطین و لغو معاهده اسلو

یک شنبه 25 خرداد 1399 - 11:24:20
تاکید هنیه بر لزوم تحقق وحدت ملی فلسطین و لغو معاهده اسلو

تهران- الکوثر: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس بار دیگر تاکید کرد که جنبش متبوعش هرگز رژیم اشغالگر صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی در همایش مجازی علمای مسلمان در حمایت از قدس اظهار داشت که ما هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم و این رژیم در سرزمین ما هیچ آینده‌ای ندارد.

هنیه با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین بی‌وقفه به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد، خواستار کنار گذاشتن معاهده شوم اسلو برای همیشه و تحقق وحدت ملی شد.

وی همچنین از علمای امت اسلام خواست کمیته‌ای عالی را برای ارائه رویکرد و نگرشی در حمایت از مساله فلسطین و مقابله با طرح‌های توطئه‌گرانه رژیم صهیونیستی تشکیل دهند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در ادامه به نمایندگی از ملت فلسطین از برگزاری چنین همایشی و نقش علمای اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و حفظ هویت قدس و مسجد الاقصی در نبرد با دشمن صهیونیستی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه افزود که خطراتی بی سابقه پیش روی کرانه باختری و نوار غزه قرار دارد، به ویژه معامله قرن و طرح های یهودی سازی و تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی.

هنیه تاکید کرد که ما خواستار ارائه طرح و راهکاری با مشارکت تمامی شرکت کنندگان در این همایش و عموم ملت فلسطین با تکیه بر ۴ استراتژی یعنی تحقق وحدت ملی، بهبود اوضاع داخلی، توافق بر سر برنامه‌ای ملی برای متحد ساختن ملت فلسطین در جبهه مقاومت و حفظ اصول ملی هستیم.


یک شنبه 25 خرداد 1399 - 11:24:13