هشدار جنبش «النجباء» به صهیونیست‌ها از داخل خاک فلسطین +عکس

شنبه 17 خرداد 1399 - 13:9:23
هشدار جنبش «النجباء» به صهیونیست‌ها از داخل خاک فلسطین +عکس

تهران- الکوثر: جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء پس از اعلام تصمیم صهیونیست‌ها برای اشغال بخش‌های دیگری از خاک فلسطین به سرزمین‌های تحت اشغال، پیام تازه‌ای برای این رژیم از داخل خاک فلسطین ارسال کرد.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از وبگاه اطلاع‌رسانی این گروه مقاومت، افراد وابسته به جنبش النجباء، تصاویر فرماندهان ارشد مقاومت، شهیدان «سپهبد قاسم سلیمانی»، «عماد مغنیه»، «ابومهدی المهندس»، «بهاء ابوالعطاء» و «احمد الجعبری» را با بالون‌های کوچک از مبدأ بافت جنگلی شهر غزه به‌سوی مواضع اسرائیل فرستادند.

در فیلم منتشر شده از این عملیات روانی، صدای پهپادهایی به گوش می‌رسد که با ارتفاع گرفتن بالن‌ها، برای کشف عوامل و شناسایی اجسام معلق در هوا به منطقه نزدیک می‌شوند.

بنا به اعلام اداره امور بین‌الملل این جنبش، نُجَباء با ارسال این تصاویر بر ادامه راه شهدای مقاومت تا آزادسازی قدس شریف تأکید کرده و به رژیم صهیونیستی هشدار داده است که در صورت ارتکاب هرگونه خطای محاسباتی، قوایی متشکل از سرتاسر جبهه مقاومت پیش روی آن رژیم صف آرایی خواهد کرد.

پس از استفاده گسترده مجاهدان فلسطینی از بادبادک و بالن‌های کوچک و بزرگ برای استفاده‌های نظامی و تبلیغاتی علیه رژیم صهیونیستی، این رژیم پرواز بالن و هرگونه اجسام مشابه را ممنوع اعلام کرده است و در صورت پرواز هرگونه بالن از خاک فلسطین اشغالی، به‌سرعت تیم‌های پهپادی جهت کسب اطلاعات و عملیات شناسایی به نقطه مبدأ اعزام می‌شوند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 17 خرداد 1399 - 12:50:51