مقام معظم رهبری:

سیاست عمده استکبار؛ کم رنگ کردن مسئله فلسطین است

جمعه 2 خرداد 1399 - 12:32:38
سیاست عمده استکبار؛ کم رنگ کردن مسئله فلسطین است

تهران- الکوثر: رهبر معظم انقلاب با تاکید بر اینکه سیاست عمده استکبار و صهیونیسم؛ کم رنگ کردن مسئله فلسطین در میان جوامع اسلامی است تصریح کردند: روز قدس روزی است که با ابتکار هوشمندانه امام خمینی همچون حلقه وصلی برای هم صدایی مسلمانان درباره قدس شریف و فلسطین مظلوم تعیین شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سخنان خود در روز جهانی قدس با درود فرستادن به همه برادران و خواهران مسلمان در سراسر جهان و آرزوی قبولی طاعات آنان در ماه مبارک رمضان از خداوند متعال گفتند : پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را به آنان تبریک می گویم و پروردگار کریم را بر نعمت حضور در این ماه ضیافت الهی، سپاس می گویم.

ایشان تاکید کردند: امروز روز قدس است؛ روزی که با ابتکار هوشمندانه امام خمینی همچون حلقه وصلی برای هم صدایی مسلمانان درباره قدس شریف و فلسطین مظلوم تعیین شد؛ و در این چند دهه، در این باره نقش آفرینی کرد و از این پس نیز خواهد کرد ان شاء الله.
رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: ملت ها از روز قدس استقبال کردند و آن را همچون نخستین کار واجب، یعنی برافراشته نگهداشتن پرچم آزادی فلسطین گرامی داشتند. سیاست عمده استکبار و صهیونیسم، کم رنگ کردن مسئله فلسطین در ذهنیت جوامع مسلمان و به سمت فراموشی راندن آنان است و فوری ترین وظیفه، مبارزه با این خیانتی است که به دست مزدوران سیاسی و فرهنگی دشمن در خود کشورهای اسلامی صورت می گیرد.
مقام معظم رهبری تصریح کردند: حقیقت آن است که مسئله ای به عظمت مسئله فلسطین چیزی نیست که غیرت و اعتماد به نفس و هوشمندی روزافزون ملت های مسلمان، اجازه فراموش شدن آن را بدهد؛ هرچند امریکا و دیگر سلطه گران و پادوهای منطقه ای آنان همه پول و توان خود را برای آن به کار گیرند.

رهبر انقلاب اسلامی در ادامه سخنان خویش در روز جهانی قدس با امت اسلامی، عامل و مجرم اصلی جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی را دولت‌های غربی و سیاست‌های شیطانی آن‌ها دانستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کردند: اولین سخن، یادآوری بزرگی فاجعه غصب کشور فلسطین و تشکیل غده سرطانی صهیونیستی در آن است. در میان جنایات بشری دوران‌های نزدیک به زمان حاضر، هیچ جنایتی در این حجم و با این شدت وجود ندارد. 

ایشان فرمودند: غصب یک کشور و بیرون کردن مردم برای همیشه از خانه و کاشانه و سرزمین اجدادی خود، آن هم با فجیعترین انواع قتل و جنایت و هلاک حرث و نسل و ده‌ها سال تداوم این ستم تاریخی، حقیقتا یک رکورد جدید از سبعیت و شیطان صفتی بشر است. عامل و مجرم اصلی این فاجعه دولت‌های غربی و سیاست‌های شیطانی آن‌ها بود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


جمعه 2 خرداد 1399 - 12:32:20