حماس : رژیم نژادپرست صهیونیستی نابود خواهد شد

پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399 - 11:4:46
حماس : رژیم نژادپرست صهیونیستی نابود خواهد شد

تهران - الکوثر : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد، تمام رژیم‌های فاشیست و نژاد پرست در تاریخ نابود شده‌اند و رژیم صهیونیستی نیز نابود خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جنبش حماس روز چهارشنبه در بیانیه ای با استقبال از بیانیه دیده‌بان حقوق بشری درباره سیاست‌های نژاد پرستانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها اعلام کرد، رژیم اسرائیل یک رژیم فاشیستی و نژادپرست است که همانند تمام رژیم‌های فاشیستی تاریخ در مسیر نابودی قرار دارد.  

جنبش حماس از جامعه جهانی و آزادیخواهان جهان خواست از مردم فلسطین در مبارزه برای آزادی و بازگشت به سرزمین خود و کسب استقلال حمایت کنند و با فشار بر رژیم صهیونیستی از ادامه اقدامات نژادپرستانه این رژیم جلوگیری کنند.

دیده بان حقوق بشری روز سه شنبه در بیانیه‌ای سیاست‌های اسرائیل را که به محدودیت فلسطینیها و مصادره و سلب مالکیت زمین آن‌ها و عدم گسترش حوزه نفوذ شهرهای فلسطین و  تشدید تخریب‌ها منجر شده است، نژادپرستانه عنوان کرد. 

این سازمان با بررسی واقعیت‌های موجود در فلسطین، درباره سیاست‌های تبعیض آمیز علیه جامعه عربی در سرزمین‌های اشغالی هشدار داد و تاکید کرد، پس از دهها سال مصادره اراضی فلسطین و اعمال سیاست‌های تبعیض آمیز، بسیاری از شهروندان عرب اکنون در شهرهای شلوغ و روستاهایی با وسعت کم زندانی شده‌اند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


پنج شنبه 25 اردیبهشت 1399 - 5:56:53

دسته بندی :