عصائب اهل الحق عراق : تحرکات آمریکایی ها با دقت رصد می ‌شود

چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399 - 17:55:24
عصائب اهل الحق عراق : تحرکات آمریکایی ها با دقت رصد می ‌شود

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد، آمریکایی‌ها و مزدوران آنها بدانند که چشمان مقاومت، همواره تحرکات آنها را رصد می‌کند

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «جواد الطلیباوی» سخنگوی جنبش «عصائب اهل الحق» عراق امروز چهارشنبه در بیانیه ای تصریح کرد، در دستهای مقاومت همواره سلاح پیروزی باقی است و در زمانی مناسب پاسخی تکان‌دهنده و برق‌آسا به اشغالگران داده خواهد شد.

الطلیباوی با تاکید بر اینکه نیروهای الحشدالشعبی به منافع ملی عراق و مواضع مقاومت پایبند هستند افزود، گروه‌های مقاومت می‌توانند پاسخ مزدوران و اشغالگران آمریکایی را به سرعت بدهند، اما بنا بر مصالح عراق، این واکنش و پاسخ را به تعویق می‌اندازند. 

سخنگوی جنبش عصائب اهل الحق عراق خاطرنشان کرد، نیروهای الحشدالشعبی عراق هیچگاه مبانی و اصول مقاومت را کنار نمی گذارند و انتقام خون شهدای مقاومت را خواهند گرفت.

به رغم شکست گروه های تروریستی داعش در عراق، بقایای این تروریستها همچنان در این کشور حضور دارند.

هفته گذشته در پی حمله تروریست های تحت حمایت آمریکا از چند محور به استان صلاح‌الدین در عراق دست‌کم ۹ نیروی الحشد الشعبی شهید و ۱۰ نفر زخمی شدند.

ارتش و نیروهای الحشدالشعبی عراق تاکنون عملیاتهای متعددی را برای  پاکسازی مناطق مختلف این کشور از اشغال  گروه های تروریستی انجام داده اند که این اقدامات همچنان ادامه دارد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399 - 15:4:12