#روحنا_خامنئی؛ ابراز ارادت جوانان عراقی به رهبر معظم انقلاب

سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 17:5:45
#روحنا_خامنئی؛ ابراز ارادت جوانان عراقی به رهبر معظم انقلاب

جوانان عراقی در پاسخ به برخی فتنه‌ها و تفرقه‌افکنی‌ها، هشتگ #روحنا_خامنئی را در توییتر داغ کردند.

تهران- الکوثر: پس از سرنگون شدن رژیم بعث در عراق و به هلاکت رسیدن صدام حسین، دخالت کشورهایی چون انگلیس، آمریکا و رژیم ملعون سعودی در مناطق مختلف این کشور شدت گرفت و چند سالی مردم عراق در جنگ و کشتار به سر می‌بردند. این جریان ادامه پیدا کرد تا زمانی که گروه‌های ساختگی تکفیری داعش پای به این کشور گذاشتند و در پی جنایاتشان در عراق، به کشورهایی چون یمن، سوریه، بحرین و ... دست‌درازی کردند و برای فتح کشورهای اسلامی به اصطلاح وارد محور مقاومت رزمندگان اسلام شدند.

با ورود داعش، بسیج کشور عراق به رهبری برخی از فرماندهان ارتشی و نظامی این کشور گروهی به نام حشدالشعبی را تشکیل دادند و با همراهی برادران ایرانی، افغانی، سوری و ... از خاک و ناموس خود دفاع کردند و توانستند پس از چند سال درگیری نیروهای آمریکایی، سعودی و داعشی را از خاک خود بیرون کنند. اما ریشه‌کن کردن تُخم نِفاق در عراق سال‌هاست که جزو جدی‌ترین مباحث مدیریت درگیری‌های داخلی این سرزمین است؛ نفاقی که دوباره جاهلان، بر شدت گرفتن آن بین برادران و خواهران عراقی دامن زده‌اند و در پی طراحی توطئه‌ای جدید علیه ایران و عراق هستند و این را نمی‌دانند که شعار «ایران و عراق لایمکن الفراق» همچنان زنده است و مردمان این دو کشور گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای هستند.

به همین منظور بسیاری از کاربران عربی‌زبان و فارسی‌زبان با حمایت از شعار «ایران و عراق لایمکن الفراق»، ولایتمداری خود نسبت به رهبر انقلاب اسلامی را با هشتگ «روحنا_خامنئی» در توییتر داغ کردند و تصاویر و مطالب خود را با دیگر کاربران این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشتند.


منبع: جوان


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 23 اردیبهشت 1399 - 16:38:21

دسته بندی :