سید حسن نصرالله : آلمان تسلیم فشارهای آمریکا شد

دو شنبه 15 اردیبهشت 1399 - 19:33:33
سید حسن نصرالله : آلمان تسلیم فشارهای آمریکا شد

تهران - الکوثر : سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: تصمیم آلمان برای ممنوع کردن فعالیت حزب الله، قابل پیش بینی بود و پیش از برلین، بعضی دیگر کشورهای اروپایی هم تصمیمات مشابه اتخاذ کرده بودند و پیش بینی می کنیم که تصمیمات بیشتری هم در این باره اتخاذ شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان درباره آخرین تحولات داخلی این کشور و منطقه گفت : تصمیم آلمان برای ممنوع کردن فعالیت حزب الله ، بیانگر تسلیم شدن برلین در برابر فشارهای آمریکاست و مقاومت در همه منطقه را هدف گرفته است.
نصرالله افزود: تصمیم آلمان بخشی از جنگ آمریکایی- اسرائیلی علیه مقاومت در منطقه است. آلمان هیچ مدرکی درباره فعالیت تروریستی حزب الله ارائه نکرد و این مسئله نشان می دهد که تصمیم برلین یک تصمیم سیاسی است که بر اساس خواست آمریکا و اسرائیل اتخاذ شد.   

سید حسن نصرالله اضافه کرد: ما هیچ ارتباطی با افراد بازداشت شده در آلمان نداریم. به لبنانی ها در آلمان می گویم هیچ نگرانی برای شما وجود ندارد و به شیوه های قانونی می توانید با هر اتهامات جعلی علیه خود مقابله کنید. دولت لبنان باید از شهروندان خود در آلمان حمایت کند و به طور جدی در این باره وارد عمل شود.

وی گفت: سالهاست که ایجاد سازمان های وابسته به خود در جهان به ویژه در کشورهای اروپایی و آمریکای لاتین را متوقف کرده ایم. صادقانه می گوییم هیچ سازمانی وابسته به خود در آلمان و فرانسه نداریم. 

دبیرکل حزب الله لبنان افزود : آرمان فلسطین همچنان اصلی ترین مسئله مقدس برای ما باقی خواهد ماند. از همه کسانی که با ما در برابر تصمیم آلمان ابراز همبستگی کردند، تشکر می کنم. این تصمیم باعث اصرار بیش از پیش ما بر راه مقاومت می شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید

 


دو شنبه 15 اردیبهشت 1399 - 19:26:22