تشکیل جلسه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی برای بررسی شکایات ضد نتانیاهو

دو شنبه 15 اردیبهشت 1399 - 11:50:55
تشکیل جلسه دادگاه عالی رژیم صهیونیستی برای بررسی شکایات ضد نتانیاهو

تهران - الکوثر : دادگاه عالی رژیم صهیونیستی از تشکیل جلسه بررسی شکایات ضد نخست‌ وزیر این رژیم خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، دادگاه عالی رژیم صهیونیستی روز یکشنبه اعلام کرد، در نشست دو روزه ای اتهامات مطرح شده ضد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را مشخص کرده و در نهایت صلاحیت او را برای تشکیل کابینه اعلام خواهد کرد.
«بنی گانتز» رهبر ائتلاف آبی و سفید و «بنیامین نتانیاهو» رهبر حزب لیکود و نخست وزیر کنونی اسرائیل 21 آوریل برای تشکیل کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی توافق کردند.
«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی به پرونده های متعدد فساد متهم است و دادستانی کل رژیم صهیونیستی حدود 2 ماه قبل، کیفرخواست او را به دادگاه قدس اشغالی ارائه کرد.
قرار بود جلسه محاکمه نتانیاهو 17 مارس گذشته برگزار شود، اما دادگاه قدس اشغالی به دلیل شیوع ویروس "کووید ۱۹" این جلسه را به تعویق انداخت.
«نتانیاهو» به اولین نخست‌ وزیر تاریخ 72 ساله رژیم صهیونیستی تبدیل شد که در زمان اشتغال در این سمت در یک محکمه قضائی به جرائم ارتشا، کلاهبرداری و خیانت در امانت متهم شده است. 
«نتانیاهو» تلاش می کند یا از طریق بقای خود در پست نخست وزیری و یا از طریق گرفتن ضمانت لازم مبنی بر اینکه پس از پایان نخست وزیری اش راهی زندان نمی شود، قدرت را واگذار کند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

الکوثر را در اینستاگرام دنبال کنید


دو شنبه 15 اردیبهشت 1399 - 10:21:6

دسته بندی :