آخرین آمار مبتلایان به کرونا در برخی کشورهای عربی

جمعه 29 فروردین 1399 - 18:32:34
آخرین آمار مبتلایان به کرونا در برخی کشورهای عربی

تهران - الکوثر : در حالی که شیوع کرونا در لبنان و اردن کاهش پیدا کرده، عربستان و امارات شاهد افزایش شمار مبتلایان و فوتی های کرونا هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، طبق آخرین گزارش‌های رسمی، عربستان سعودی با ۶۳۸۰ مبتلا به ویروس کرونا در صدر کشورهای عربی قرار دارد. 83 نفر نیز تاکنون در عربستان در اثر ابتلا به کرونا فوت کردند.

وزارت بهداشت امارات امروز (جمعه) اعلام کرد که دو نفر دیگر در این کشور به علت ابتلا به کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند تا آمار فوتی‌ها در این کشور به ۳۵ مورد برسد. ۵۸۲۵ نیز تا صبح امروز در امارات به کرونا مبتلا شده‌اند. 

وزارت بهداشت عمان اعلام کرد که یک فرد ۶۶ ساله مبتلا به کرونا فوت کرده و شمار فوتی ها به 6 نفر رسیده است. تا کنون ۱۰۱۹ نفر در عمان به کرونا مبتلا شده اند. 

وزارت بهداشت کویت اعلام کرد، تا کنون ۱۵۲۴ نفر به کرونا مبتلا شده‌ و سه نفر نیز فوت کرده‌اند.

«حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان نیز امروز صبح اعلام کرد که این کشور پیک بحران را رد کرده و این مسأله در پی اجرای صحیح محدودیت‌ها و رعایت شهروندان این کشور حاصل شده است. طبق آخرین آمار تا شب گذشته ۶۶۳ نفر در لبنان به کرونا مبتلا شده و ۲۱ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

«سعد جابر» وزیر بهداشت اردن نیز از کاهش آمار مبتلایان خبر داد. تا کنون در اردن ۴۰۲ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند. 

تاکنون در جهان حدود 2 میلیون و 194 هزار نفر به کرونا مبتلا شدند که از این تعداد بیش از 147 هزار و 300 نفر فوت کرده و بیش از 555 هزار و 500 نفر نیز بهبود پیدا کرده اند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 29 فروردین 1399 - 17:0:52

دسته بندی :