آغاز برنامه‌های تلویزیونی مسجد جمکران

چهار شنبه 20 فروردین 1399 - 13:58:26
آغاز برنامه‌های تلویزیونی مسجد جمکران

تهران- الکوثر: معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: برنامه‌های مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۸ امشب آغاز و تا ساعت ۵ بامداد در سه بخش جشن، استغاثه و احیای شب نیمه شعبان دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  برنامه "صبح و گفتگو" ویژه فرارسیدن عید نیمه شعبان و در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین یاسین حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از آنتن رادیو گفتگو پخش شد.
حجت الاسلام حسین آبادی با اشاره به تأکید ویژه روایات دینی بر احیای شب نیمه شعبان گفت: اهمیت این شب به اندازه‌ای است که در ردیف شب‌های قدر شمرده شده است.
وی افزود: مسجد مقدس جمکران هر ساله شاهد حضور میلیونی زائران در ایام نیمه شعبان بود، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرورت قطع زنجیره انتقال پذیرای زائران نخواهد بود و درب‌های مسجد بسته است، اما از قاب تلویزیون و "شبکه قرآن" و "شبکه افق" مهمان خانه‌های مردم خواهیم شد.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از پخش برنامه و مراسم مسجد مقدس جکران در شب نیمه شعبان از طریق تلویزیون و شبکه‌های سراسری خبرداد و گفت: برنامه‌های مسجد مقدس جمکران از ساعت ۱۸ امشب آغاز و تا ساعت ۵ بامداد نیمه شعبان در سه بخش جشن، استغاثه و احیای شب نیمه شعبان دنبال می‌شود.
حجت الاسلام حسین آبادی ادامه داد: برنامه استغاثه به حضرت در ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امشب برگزار خواهد شد و مراسم احیای شب نیمه شعبان هم از ساعت ۳۵ دقیقه بامداد از تلویزیون پخش می‌شود.
وی به پویش " نذر همدلی " در این ایام اشاره کرد و گفت: ما در این ایام باید همدلی هایمان را در ابعاد خانوادگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای ظهور بیشتر کنیم. در این راستا بسته‌های عیدانه نیمه شعبان را برای مدافعان سلام و کادر درمانی بیمارستان‌های کرونایی تهیه کردیم.
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به نذر قربانی برای سلامتی امام زمان (عج) بیان داشت: تاکنون حدود سه هزار بسته گوشت قربانی متبرک در شب نیمه شعبان بین نیازمندان و مستضعفان توزیع شده است.


چهار شنبه 20 فروردین 1399 - 13:39:13

عکسهای بیشتر :