هشدار حزب الله عراق درباره توطئه جدید آمریکا در این کشور

پنج شنبه 7 فروردین 1399 - 8:45:43
هشدار حزب الله عراق درباره توطئه جدید آمریکا در این کشور

بغداد- الکوثر: گردان‌های حزب الله عراق با انتشار بیانیه‌ای در مورد تلاش آمریکا برای اجرای توطئه‌ای خطرناک در عراق هشدار داد و از مجاهدان عراقی خواست برای مقابله با مقاصد شوم شیطان بزرگ آماده باشند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، در بیانیه گردان‌های حزب الله عراق آمده است: همزمان با مشغول بودن مردم عراق به پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا و تلاش برای مقابله با آن، موج حملات روانی آمریکا که زمینه ساز اجرای توطئه جدید این کشور در عراق است، شدت گرفته است و ما تحرکات مشکوکی را از سوی نیروهای آمریکایی برای محقق ساختن اهداف مشکوک رصد کرده ایم.
توطئه جدید آمریکا بر پیاده کردن نیرو از طریق هوایی در پایگاه های ارتش، نیروهای امنیتی و الحشد الشعبی با پشتیبانی زمینی و هوایی تمرکز دارد. قرار است یک دستگاه نظامی و یک دستگاه امنیتی عراقی نیز در این توطئه آمریکایی مشارکت داشته باشد که این مسئله، زیر ساخت های اصلی دولت عراق و صلح داخلی را در معرض خطر قرار می دهد. اطلاعاتی که ما در اختیار داریم باعث می شود با جدیت درباره خطرات و پیامدهای این توطئه واکنش نشان دهیم.
در ادامه این بیانیه آمده است: اجرای این توطئه و پیامدهای خطرناک آن منجر به وقوع فاجعه ای انسانی و اجتماعی در عراق می شود که مهار آن دشوار است.
اقدام آمریکا به این کار ابلهانه باعث می شود ما در معادله مقابله با نیروهای این کشور گام های بلندی برداریم و با تمام توان به همه مراکز نظامی، امنیتی و اقتصادی آمریکا در عراق بدون استثنا پاسخ خواهیم داد و مواضع و پایگاه هایی را که برای حمله به آن برنامه ریزی کرده اند به گورستان نظامیان آنها و لگه ننگی برای آمریکایی ها و همه همکاران و متحدانشان تبدیل خواهیم کرد.
گردان های حزب الله در پایان به هر طرف عراقی نیز که قصد مشارکت در این اقدام توطئه آمیز را دارد، هشدار داده است که با آن به عنوان دشمنی برخورد خواهد شد که خیانت و جنایتش بخشوده نخواهد شد و به سختی حساب پس خواهد داد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 7 فروردین 1399 - 8:41:5

پربازدیدها