الزهار: خیانت کاران سازشکار با رژیم صهیونیستی رسوا خواهند شد

پنج شنبه 1 اسفند 1398 - 17:28:18
الزهار:  خیانت کاران سازشکار با رژیم صهیونیستی رسوا خواهند شد

تهران- الکوثر:  محمود الزهار از رهبران جنبش حماس با حمله شدید اللحن به برخی رژیم‌های عربی به دلیل عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی‏‎، تأکید کرد خیانتکاران که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی سازی می‌کنند علاوه بر رسوا شدن در تاریخ، به خدای عزوجل نیز باید حساب پس بدهند و خداوند آن‌ها را محاکمه خواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، الزهار که از طریق یک ویدئو کنفرانس در کنفرانس بزرگ علمای یمن در مخالفت با معامله قرن سخن می‌گفت،  تصریح کرد: اولا از مردم یمن تشکر می‌کنم؛ مردمی که در طول تاریخ، اشغالگری را نپذیرفتند. علمای یمن این کشور را به سمت آزادسازی کشورشان سوق دادند. علما و قهرمانان و مجاهدان یمنی که هم اکنون با دخالت‌های صهیونیستم و کشور‌های عربی در یمن مخالفند. متجاوزان تلاش می‌کنند اراده خود را بر مردم یمن تحمیل کنند. ما یمن را کشوری سعادتمند می‌دانیم، زیرا در این کشور فساد وجود ندارد. یمن همواره در کنار ما ایستاده است به ویژه در این ایام دشوار شما را دعا می‌کنیم تا خداوند شما را یاری فرماید. ما به شما تأکید می‌کنیم شما را تنها نخواهیم گذاشت. ان شاء الله وعده الهی محقق می‌شود و شما در مسجد الاقصی آزاد شده نماز اقامه خواهید کرد. سپس این روز‌های سخت را به یاد خواهیم آورد و در تاریخ به فرزندانمان درس خواهیم داد تا این تجربه تلخ و اندوهناک درتاریخ ملت فلسطین و ملت‌های عربی به ویژه ملت یمن دوباره تکرار نشود.


محمود الزهار همچنین تأکید کرد:، اما کسانی که شتابزده به سمت عادی سازی روابط پیش می‌روند تاریخ آن‌ها را محاکمه خواهد کرد. همانطور که در طول تاریخ، خیانتکاران و مزدوران محاکمه شده اند. عادی سازی روابط مسئله‌ای طبیعی نیست بلکه موضوعی نادر و ناهنجار است. اشغالگری همچون جسم بیگانه‌ای است که وارد بدن انسان سالم شده است؛ بنابراین انسان سالم این جسم بیگانه را بیرون می‌راند؛ از اینرو خدای عزوجل شما را محاسبه خواهد کرد؛ زیرا شما اشغال یک کشور اسلامی و عربی را پذیرفتید و به رژیم اشغالگر جنایتکار یعنی اسرائیل اجازه دادید فرزندان ما را به قتل برساند. خداوند شما را به دلیل آلوده کردن مسجد الاقصی و حرم ابراهیم (علی نبینا و آله و علیه السلام) و همه سرزمین فلسطین محاکمه خواهد کرد. از این رو هر آنچه در اختیار دارید را در معرض خدا قرار بدهید تا بدانید که شما از صف امت خارج شدید و دنیا و آخرت را از دست خواهید داد. مسلمان، برادر مسلمان است و به او خیانت نمی‌کند مسلمان اگر در لهستان یا اتحاد جماهیر شوروی یا آمریکا یا هر مکان عربی و یا اسلامی دیگر باشد برادر مسلمانان است و به برادر مسلمان خود خیانت نمی‌کند و لحظه‌ای از یاری رساندن به برادرش فروگذاری نمی‌کند. این چیزی است که علما به ما آموختند. اما علمای دربار با کسانی که دوست دارند محشور خواهند شد و حساب آن‌ها با خداست، اما ما در این جمع به همراه شما به خدای عزوجل عرضه می‌داریم که بر ارزش‌های خود تأکید داریم و برحق انسانی و عربی و اسلامی هر مسلمانی در هر مکان با صرف نظر از جغرافیای سیاسی وی تأکید می‌کنیم.
محمود الزهار ادامه داد: ما حتی از یک وجب از خاک فلسطین و مقدساتمان صرف نظر نخواهیم کرد. دین و عقیده ما اسلام است این دین با رژیم صهیونیستی مخالف است و این شرایط را نمی‌پذیرد و نمی‌پسندد که از سرزمین فلسطین و ارزش‌ها و مقدسات فلسطین و عربی و اسلامی عقب نشینی کنیم. ما به همراه شما در اعتقادات مان منسجم و محکم هستیم و ان شاء الله وعده الهی را خواهیم دید و آزادی همه سرزمین فلسطین را مشاهده خواهیم کرد و لذت خواهیم برد و از داخل مسجد الاقصی بگوییم که وعده الهی حق بود و ما آن را دیدیم. از خدا می‌خواهیم شما نیز بر خیانتکاران پیروزی شوید خیانتکارانی که می‌خواهند امنیت شما را از بین ببرند و کشور شما را اشغال کنند تا ابزاری برای استعمار صهیونیسم و استعمار مسیحی باشند.


پنج شنبه 1 اسفند 1398 - 15:57:1