شیخ عیسی قاسم : انقلاب ایران آتشفشانی در برابر جاهلیت مدرن است

جمعه 25 بهمن 1398 - 13:40:56
شیخ عیسی قاسم :  انقلاب ایران آتشفشانی در برابر جاهلیت مدرن است

تهران - الکوثر : آیت الله عیسی قاسم در مراسم نهمین سالگرد انقلاب چهاردهم فوریه مردم بحرین ، انقلاب امام خمینی را انقلاب آتشین و پیروزی آشکار خواند و گفت این انقلاب آتشفشانی بود که در برابر استکبار جهانی ، مزدورانش و جاهلیت مدرن فوران کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، آیت الله عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین در این مراسم که در شهر مقدس قم و با شعار (در مسیر پیروزی) برگزار شد  گفت : آمریکا با دموکراسی واقعی در کشورهای اسلامی مخالف است. 

شیخ عیسی قاسم افزود : آمریکایی‌ها همواره  با توسعه دموکراسی در کشورهای اسلامی مخالفت کرده اند ، زیرا مسلمانان درصورت داشتن آزادی حقیقی، به سمت آموزه‌های استکبارستیز اسلامی حرکت می‌کنند. 

رهبر نهضت اسلامی بحرین همچنین بر ضرورت استقامت و پایداری مردم بحرین تأکید کرد و گفت: باید همواره روحیه استکبارستیزی در میان آحاد جامعه بحرین زنده و پویا باشد تا بتوان بر طاغوت زمان و مفسدان پیروز شد. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، طرح معامله قرن را توطئه ای پیچیده برای ضربه زدن به جهان اسلام دانست و گفت: این توطئه امتحانی برای فلسطین و همه کشورهای اسلامی است و امروز همه مسلمانان وظیفه دارند در برابر این خیانت بزرگ ایستادگی کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 25 بهمن 1398 - 13:38:35