امیرعبداللهیان : معامله قرن ، پوششی برای شکست‌های آمریکا از محور مقاومت است

یک شنبه 13 بهمن 1398 - 10:15:29
امیرعبداللهیان : معامله قرن ، پوششی برای شکست‌های آمریکا از محور مقاومت است

تهران - الکوثر : دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل با بیان اینکه بحران‌های منطقه با شیب تند به ضرر آمریکا و رژیم صهیونیستی در حرکت است، تاکید کرد: معامله قرن پوششی برای شکست‌های آمریکا از محور مقاومت است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ،«حسین امیرعبداللهیان» دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل شنبه‌شب در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دوم صدا و سیما تصریح کرد: پس از اقدام آمریکا در ترور سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، توازن به نفع محور مقاومت و بر ضد آمریکا، صهیونیست‌ها و متحدان آنها در منطقه است. 
امیرعبداللهیان با بیان اینکه آمریکایی‌ها برای فرار از تبعات اقدام قدرتمندانه ایران در پاسخ به ترور سپهبد شهید سلیمانی، طرح معامله قرن را رونمایی کردند، افزود: این طرح همچنین برای برون‌رفت رژیم صهیونیستی از بحران داخلی مطرح شده است.
دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی ایران همچنین با اشاره به راهکار سیاسی و دموکراتیک جمهوری اسلامی برای حل مسئله فلسطین تصریح کرد: در این طرح، باید حق بازگشت آوارگان فلسطینی برای بازگشت به سرزمینشان محترم شمرده شود و بین مردم اصیل فلسطینی همه پرسی برای تعیین سرنوشت، تعیین نوع نظام سیاسی و تعیین تکلیف اشغالگران و ساکنان غیراصیل فلسطین انجام شود.
امیرعبداللهیان با بیان اینکه اکنون یهودیان اصیل فلسطین در زندان رژیم صهیونیستی گرفتار شده‌اند، افزود: طرح معامله قرن به جای برقراری صلح در فلسطین اشغالی در این سرزمین جنگ ایجاد می‌کند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 13 بهمن 1398 - 8:44:12