سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس در کدام مکتب فکری پرورش یافته بودند ؟

یک شنبه 7 دی 1399 - 21:28:15

تهران- ویژه الکوثر: پژوهشگر ارشد اسلامی تاکید کرد سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که توسط آمریکای خبیث به شهادت رسیدند پرورش یافته مدرسه امام خمینی و امام خامنه ای بودند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، استاد اسد محمد قصیر در برنامه «الوجه الاخر» شبکه جهانی الکوثر گفت :« برای اینکه بتوانیم شناخت درستی از این دو شهید بزرگوار ، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس داشته باشیم باید به مدرسه و مکتبی بازگردیم که این دو شهید در آن پرورش یافتند. این مدرسه ، مدرسه امام خمینی است ، مدرسه شهید صدر اول است ، مدرسه امام موسی صدر و امام خامنه ای است.» 

شیخ قصیر افزود :« این مدرسه می گوید در جهان ، مستکبرانی وجود دارند که می خواهند انسانیت و هویت انسانی را بکشد و مردم را تضعیف کند و به دنبال برتری و سلطه در جهان است و طرح ما این است که می خواهیم برابر آنها جبهه ای واحد و یکپارچه تشکیل دهیم بدون هیچ تبعیض و تفاوتی در رنگ و قومیت تا به یاری مستضعفان برویم.» 

این پژوهشگر علوم اسلامی گفت :« منازعه اصلی آنها با این طرح اسلام ناب محمدی است. شهدای ما (سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان) از این مدرسه بودند. بنابراین برای ما عجیب نیست که می دیدیم آنها در همه عرصه ها و همه جبهه ها حضور داشتند.» 

استاد قصیر اضافه کرد :« به خدا قسم ، جمهوری اسلامی می توانست همه این مسائل را رها کند اما احساس مسئولیت و تکلیف می کند همانند سخنان حضرت علی علیه السلام که فرمودند : لَولا حُضُورُ الحاضِرِ، و قِيامُ الحُجَّةِ بِوُجودِ الناصِرِ، و ما أخَذَ اللّه ُ عَلَى العُلَماءِ أن لا يُقارُّوا على كِظَّةِ ظالِمٍ، و لا سَغَبِ مَظلومٍ ، لأَلقَيتُ حَبلَها على غاربِهِا . اگر نبود حضور آن جمعيت و تمام شدن حجّت با وجود يار و ياور و اگر نبود كه خداوند از دانايان پيمان گرفته است كه بر سيرى ستمگر و گرسنگى ستمديده رضايت ندهند ، هر آينه مهار شتر خلافت را بر شانه اش مى انداختم .» 

وی تاکید کرد :« منظور از علماء در این حدیث ، علمای دین نیستند بلکه همه عالمان و دانشمندان و هر کسی است که علم دارد. حضرت علی علیه السلام می توانست در خانه بنشیند. جمهوری اسلامی می توانست قدس و فلسطین و مقاومت و دیگر مسائل را به حال خود رها کند اما آمد و جنبشهای آزادیخواه را حمایت و تاسیس کرد تنها به خاطر نصرت و یاری رساندن به مستضعفان.» 

شیخ اسد قصیر افزود :« من تعجب می کنم که برخی در اعتبار و صداقت جمهوری اسلامی ایران شبهه می کنند و می خواهند اعتبار آن را زیر سوال ببرند. من یک ایرانی نیستم اما بین آنها زندگی می کنم و می دانم اعتقادی که در جمهوری اسلامی برای آزاد سازی قدس وجود دارد حتی در بین خود فلسطینیها نیز وجود ندارد.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


جمعه 4 بهمن 1398 - 18:22:24