امیر حاتمی: آمریکا تسلیم توانمندی موشکی و قدرت اراده جمهوری اسلامی شد

پنج شنبه 26 دی 1398 - 16:58:36
امیر حاتمی: آمریکا تسلیم توانمندی موشکی و قدرت اراده جمهوری اسلامی شد

تهران- الکوثر: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پاسخ موشکی نیروهای مسلح به اقدام آمریکا را عینت بخشی واقعی قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران برای دشمن توصیف کرد و گفت: این پاسخ از طرفی دیگر نشاندهنده قدرت اراده و تصمیم قاطع جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، امیر سرتیپ حاتمی در سخنانی در جمع دانشجویان دانشکده افسری گفت:  وزارت دفاع  با  برخورداری از تسلیحات راهبردی ، توجه به عمق راهبردی و نهایتا برخورداری از اندیشه و شرایط راهبردی،  "دفاع اطمینان بخش" در اولویت برنامه های خود قرار داده است.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به نقش قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران  در پاسخ به اقدام وقیحانه اخیر امریکا گفت: بدون تردید اگر دشمن چنین پاسخی دریافت نمی کرد مبتنی بر خوی استکبار ستیزی گام های بعد را باجسارت بیشتری برمیداشت و در نهایت تسلیم قاطعیت و توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  پاسخ موشکی نیروهای مسلح به اقدام آمریکا را عینت بخشی واقعی قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران برای دشمن عنوان کرد و گفت: این پاسخ از طرفی دیگر نشاندهنده قدرت اراده و تصمیم قاطع جمهوری اسلامی ایران  بود.

وی در همین زمینه افزود:  فرماندهان امریکایی که فقط عادت کرده بودند با آتش سنگین روی کشورها آن هم در شرایط ضعفشان و علیه ملت های بی دفاع قدرت پوشالی خود را در برابر دیدگان عموم بگذارند ، برای یک بار هم که شده گرمای سوزان قدرت موشکی سپاه پاسداران را حس کردند و امیدوارم دشمنان هرگز برای آزمون اراده ملت ایران تصمیم نگیرند زیرا آنچه انجام شد فقط یک هشدار و سیلی بود!

وی تأکید کرد: امروز وزارت دفاع با پیشرفت های چشم گیر خود در حوزه های رزم زمینی، هوایی، دریایی، موشکی، الکترونیک و پدافندی و تأمین تمام نیازهای نیروهای مسلح به سطحی از بالندگی رسیده است که هیچ دشمن متجاوزی قصد زیاده خواهی و تجاوز طلبی را نداشته باشد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 26 دی 1398 - 16:54:58