هشدار عصائب: به نفع آمریکاست با پای خودش از عراق خارج شود!

پنج شنبه 26 دی 1398 - 12:55:31
هشدار عصائب: به نفع آمریکاست با پای خودش از عراق خارج شود!

تهران- الکوثر: جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد اگر نیروهای آمریکایی به اراده دولت و ملت عراق برای خروج از این کشور تن ندهند، متحمل شکست بزرگی متحمل خواهند شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق  روز پنجشنبه در گفت‌وگو با پایگاه خبری «روسیا الیوم» گفت: «اگر نیروهای آمریکایی حاضر به تسلیم در برابر اراده دولت و ملت عراق نباشند، گروه‌های مقاومت با همه تشکیلات خود کاملا آماده وارد آوردن شکستی بزرگ به آنها هستند».

وی افزود: «به اعتقاد من آمریکا از رویارویی مستقیم با جنبش‌های مقاومت هراس دارد، زیرا پیش‌تر تجربه تلخی از رویارویی با آنها دارد؛ با این تفاوت که نیروهای آمریکایی که تا  قبل از سال 2011 در  خاک عراق بودند با نفرات بالا و تجهیزات کامل و بزرگ خود آماده مبارزه بودند».

الربیعی یادآوری کرد که جنبش‌های مقاومت ضد آمریکایی در عراق، در مقایسه با یک سال قبل، از پیشرفت و آمادگی خیلی بالاتری برخوردارند.

دیگر گروه‌های مقاومت عراق هم طی روزهای گذشته بر آمادگی خود برای رویارویی نظامی با آمریکا در صورت اصرار آن برای باقی ماندن در عراق تاکید کردند.

عادل عبدالمهدی نخست وزیر دولت پیشبرد امور عراق هم طی روزهای اخیر رایزنی‌های فشرده‌ای با مقامات منطقه‌ای و غربی برای بررسی موضوع اخراج نظامیان آمریکایی از عراق داشته است.

پارلمان عراق پس از اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نائب رئیس الحشد الشعبی، طرح اخراج نیروهای خارجی از عراق را تصویب کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 26 دی 1398 - 12:53:46