برگزاری مراسم ویژه شهادت سردار «سلیمانی» در لبنان با حضور مقامات حزب‌الله

پنج شنبه 19 دی 1398 - 12:35:27
برگزاری مراسم ویژه شهادت سردار «سلیمانی» در لبنان با حضور مقامات حزب‌الله

تهران- الکوثر: با حضور تعدادی از مقامات حزب‌الله و بسیاری از شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی دو مراسم عزاداری برای شهادت فرمانده نیروی قدس سپاه و همرزمانش در ضاحیه بیروت و شهر صور لبنان برگزار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، هیأت‌های و موکب‌های حسینی در لبنان مراسمی برای گرامی‌داشت شهادت سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس» جانشین فرمانده «الحشد الشعبی» عراق در مجمع «سیدالشهداء» در ضاحیه بیروت برگزار کرد و «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله هم در این مراسم حضور پیدا کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد» ، مراسم دیگری نیز به همین منظور در مجمع «الامام حسین ع» در شهر صور در جنوب لبنان برکزار شد که از جمله شرکت‌کنندگان در آن «حسن عزالدین و حسین جشی» از اعضای فراکسیون حزب‌الله، «عبدالله ناصر» مسؤول منطقه جنوب درجنبش حزب‌الله، «احمد حسینی» کاردار سفارت ایران در لبنان، «علی اسماعیل» از اعضای ارشد جنبش «امل» و بسیاری دیگر از شخصیت‌های سیاسی و حزبی لبنان بودند.

حسن عزالدین در این مراسم اعلام کرد، خون سردار سلیمانی و همرزمانش توانست امت اسلامی را بار دیگر دور شیوه مقاومت و مسأله فلسطین جمع کند زیرا حاج قاسم متعلق به فلسطین، عرب و انسانیت بود.

وی ادامه داد، دولت آمریکا ابدا نمی‌توانست درک کند که شهادت حاج قاسم سلیمانی به چه معناست؛ ان‌شاءالله ثمره این خون آزادسازی قدس، فلسطین و مقدسات باشد.

«ابوسامر موسی» از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا بداند کشتن قهرمانان و فرماندهان منجر به انقلاب جدید خواهد شد.

سردار قاسم سلیمانی جمعه هفته گذشته هدف حمله پهپادی آمریکا در فرودگاه بغداد قرار گرفت و ایران در پاسخ به این جنایت ، بامداد دیروز (چهارشنبه) پایگاه «عین الاسد» آمریکا در عراق را با موشک هدف گرفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 19 دی 1398 - 12:34:58

دسته بندی :