هشدار ارتش پاکستان به هند

پنج شنبه 28 آذر 1398 - 14:6:13
هشدار ارتش پاکستان به هند

تهران - الکوثر : سخنگوی ارتش پاکستان در واکنش به اظهارات اخیر فرمانده ارتش هند گفت : نیروهای مسلح پاکستان برای حفاظت از مرزهای کشور در برابر هرگونه تهدید آماده هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ارتش پاکستان در بیانیه ای اظهارات اخیر فرمانده ارتش هند را تحریک آمیز توصیف کرد و آن را تلاشی دیگر از طرف هند برای سلب توجه جامعه جهانی از اقدامات غیر قانونی علیه مسلمانان در این کشور از جمله تصویب لایحه نژادپرستانه حق شهروندی قلمداد کرد. 
آصف غفور سخنگوی ارتش پاکستان گفت: اتهام هند مبنی بر نقض پیمان آتش بس توسط نیروهای پاکستان در امتداد خط کنترل مرزی ادعایی بی اساس و دروغین از جانب آنها است. 
وی با اشاره به نقض پیمان آتش بس توسط نیروهای هند و تیر اندازی به 2 منطقه مسکونی "دره شیر خان" و "سهرا" در خاک پاکستان توسط مرزبانان هندی گفت: ارتش پاکستان برای مقابله با هرگونه تهدید مرزی کاملا آماده است.
گفتنی است وزیر خارجه پاکستان نیز در یک پیام ویدیویی ضمن محکوم کردن تداوم نقض پیمان آتش بس توسط مرزبانان هندی گفت: پاکستان نسبت به اقدامات تنش زای هند در مناطق مرزی نگران است و جامعه جهانی را از این تهدید جدی برای امنیت و ثبات منطقه ای آگاه می کند.
فرمانده ارتش هند اخیرا در اظهاراتی پاکستان را به نقض پیمان آتش بس مرزی و تحرکات مشکوک در امتداد خط کنترل مرزی متهم کرده و اعلام کرد: نقض پیمان آتش بس مرزی توسط پاکستان احتمال افزایش تنش های مرزی در هر زمانی را افزایش می دهد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 28 آذر 1398 - 13:15:10

دسته بندی :