واکنش حماس به یورش صهیونیستها به الخلیل

یک شنبه 3 آذر 1398 - 15:24:3
واکنش حماس به یورش صهیونیستها به الخلیل

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به الخلیل و حرم ابراهیمی و تجاوزاتی که به قدس و مسجد الاقصی بطور روزانه انجام می‌شود، هویت فلسطینی‌ها را هدف قرار داده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس با اشاره به یورش هزاران شهرک‌نشین صهیونیست‌نشین به شهر الخلیل، گفت: این تجاوز در چارچوب جنگ مذهبی است که اسرائیل اشغالگر علیه ملت و مقدسات مردم فلسطین به راه انداخته و هدف آن یهودی‌سازی و محو هویت فلسطینی‌ها است.

برهوم از سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) خواست، به مسئولیت‌هایش عمل و تصمیماتی اتخاذ کند تا سیاست‌ها و طرح‌های نژاد پرستانه افراطی اشغالگران اسرائیلی را فاش کند.

سخنگوی حماس افزود: نبود تصمیمات بازدارنده و شدت گرفتن روند عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر و کوتاهی در حمایت از ملت فلسطین و مقدسات آن، موجب ترغیب رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایات و تجاوزاتش علیه مردم فلسطین شده است.

«فوزی برهوم» از اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و امت اسلامی خواست، به وظیفه خود در قبال تجاوز سازماندهی شده و مستمر دشمن اسرائیلی به ملت فلسطین و مقدسات آن عمل کنند.

هزاران شهرک‌نشین صهیونیست، روز گذشته (شنبه) و امروز با حمایت نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر الخلیل و مسجد ابراهیمی یورش بردند که در این حملات ده‌ها فلسطینی زخمی شدند که در این میان، یک کودک "یک سال و نیم"  فلسطینی نیز از ناحیه سر زخمی شد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 3 آذر 1398 - 15:13:14