دبیرکل جهاد اسلامی: پیروزی از آن ما خواهد بود

پنج شنبه 23 آبان 1398 - 11:53:6
دبیرکل جهاد اسلامی: پیروزی از آن ما خواهد بود

تهران- الکوثر: دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تاکید بر این که پیروزی از آن ما خواهد بود تاکید کرد تصمیم گرفتیم و توانستیم عمق خاک اسرائیل را با موشک هدف قرار دهیم.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، زیاد النخاله در گفت‌وگو با شبکه المیادین خاطر نشان کرد: گردان‌های قدس که شاخه نظامی جهاد اسلامی است اقدامی بجا و درست برای پاسخ دادن به اقدام اسرائیل در ترور شهید ابوسلیم انجام داد و ما بلافاصله پس از عملیات ترور شهید ابوسلیم به دست اسرائیلی ها به این اقدام واکنش نشان دادیم.

دبیرکل جهاد اسلامی خاطر نشان کرد: از همان ابتدا تصمیم گرفتیم عمق خاک اسرائیل را با موشک هدف قرار دهیم.

النخاله همچنین بیان کرد: گردان‌های قدس و رهبری جهاد اسلامی این تصمیم را گرفته و ما مسئولیت کامل آن را برعهده می‌گیریم. گردان‌های قدس هنوز تمام امکانات خود چون موشک و سلاح را در رویارویی با اسرائیل مورد استفاده قرار نداده است.

النخاله خاطر نشان کرد تمامی گروه‌های مقاومت فلسطینی در صحنه نبرد حضور دارند، ولی گردان‌های قدس در حال حاضر در خط اول نبرد قرار دارد. نیروهای دلیری داریم که آماده شهادت هستند، درست است که هنوز به مرحله جنگ تمام عیار با اسرائیل نرسیدیم اما تماما آماده نبرد هستیم و از هیچ گروهی، حتی یاران محور مقاومت درخواست کمک نکرده ایم. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 23 آبان 1398 - 11:52:50