سرلشکر سلامی : قدرت اطلاعاتی ایران ، سبب هراس دشمنان شده است

چهار شنبه 22 آبان 1398 - 17:39:29
سرلشکر سلامی : قدرت اطلاعاتی ایران ، سبب هراس دشمنان شده است

تهران - الکوثر : سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تنوع تهدیدات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران گفت : دستگیری سرشبکه سایت "آمدنیوز" محصول یک برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه بود و قدرت اطلاعاتی ایران ، سبب هراس دشمنان شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سلامی روز چهارشنبه در چهارمین همایش جامعه اطلاعاتی سپاه در تهران با تاکید بر لزوم شناخت عملیات روانی دشمن تصریح کرد: اقتدار اطلاعاتی اصل بازدارنده ای است که هزینه‌های برخورد را کاهش می‌دهد و ضامن امنیت و آرامش جامعه است. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماه گذشته ، «روح الله زم» از سرشاخه‌های رسانه‌ای دشمن و سرشبکه سایت معاند "آمد نیوز"  را در عملیاتی هوشمندانه دستگیر کرد. 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این عملیات با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را  مدیریت و  فریب داد و «روح الله زم» را که در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم آنان، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران هراسی، دروغ پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت بار و تروریستی، ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور را اداره می‌کرد، بازداشت کرد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 22 آبان 1398 - 17:37:4