شهادت یکی دیگر از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین

چهار شنبه 22 آبان 1398 - 10:35:0
شهادت یکی دیگر از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین

تهران - الکوثر : گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از شهادت یکی دیگر از فرماندهان میدانی این جنبش خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، گردانهای قدس روز چهارشنبه اعلام کرد : «خالد معوض فراج» که مسئولیت فرماندهی نیروهای جهاد اسلامی در مرکز نوار غزه را برعهده داشت در حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. 

روز سه شنبه نیز در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به باریکه غزه ، 11 فلسطینی از جمله "بها ابوالعطا" از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین شهید و 25 تن دیگر زخمی شدند. 

منابع فلسطینی با اشاره به تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کردند  جنگنده های رژیم اشغالگر یک منزل مسکونی را در روستای النصر در شمال شرق رفح هدف قرار دادند.

نیروهای اشغالگر قدس همچنین یکی از مواضع گروه های مقاومت در غرب شهر خان یونس و نیز منطقه القراره در جنوب نوار غزه را هدف حمله قرار دادند. 

 گردان های شهید «ابوعلی مصطفی» شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین اعلام کرد : پاسگاه ”ناحل العوز“ ارتش اسرائیل را با راکت و گلوله های خمپاره هدف قرار داده است. 

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند، در پی شلیک موشک از سوی نیروهای مقاومت به اراضی اشغالی ، تاکنون 41 مصدوم به بیمارستان برزیلای در شهر عسقلان منتقل شدند که 18 نفر از آنها دچار وحشت شده بودند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 22 آبان 1398 - 10:33:59