هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی : آماده حملات ویران کننده باشید

چهار شنبه 22 آبان 1398 - 9:12:1
هشدار جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی : آماده حملات ویران کننده باشید

تهران - الکوثر : سخنگوی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در خصوص حملات ارتش رژیم صهیونیستی و ترور یکی از فرماندهان خود، به این رژیم هشدار داد و آن را به انتقام‌جویی تهدید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، ابوحمزه سه شنبه شب ، رژیم صهیونیستی را مسئول تمامی پیامدهای ترور بهاء ابوالعطاء یکی از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین دانست و تهدید کرد،  به زودی رکورد جدیدی به شکست‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه خواهد شد که تاکنون برای صهیونیست‌ها چیزی جز ویرانی ، جنگ و خرابی در پی نداشته است. 

ابوحمزه افزود :« به دشمن صهیونیستی می گوییم شاید توانسته باشید این تجاوزگری علیه ملت و مقاومت ما را آغاز کنید اما مطمئنا نخواهید توانست چگونگی و زمان پایان آن را مشخص کنید.» 

وی تاکید کرد :« به هیچ وجه اجازه نمی دهیم سیاست ترورها بازگردد و در میدان نبرد پاسخی نظامی خواهیم داد.» 

سخنگوی گردان‌های قدس همچنین به صهیونیست ها هشدار داد که به حرف سران احمق خود گوش نکنند زیرا از این پس تصمیم‌ گیری و ابتکار عمل در دست گردان‌های قدس و مقاومت است.  

بر اثر حملات روز سه شنبه جنگنده های رژیم صهیونیستی به باریکه غزه؛ هفت شهروند فلسطینی از جمله "بها ابوالعطا" یکی از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین شهید و 27 نفر دیگر نیز زخمی شدند.  

همچنین درحمله دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه المزه در حومه دمشق منزل "اکرم العجوری"، از فرماندهان جهاد اسلامی فلسطین هدف قرار گرفت که موجب شهادت  پسر وی و یک نفر دیگر شد، در این حمله به  العجوری آسیبی نرسید.  

نیروهای مقاومت فلسطین نیز در واکنش به حمله امروز صهیونیست ها به باریکه غزه،  بیش از 160 فروند موشک به شهرک های "سدیروت" و "عسقلان" و تل آویو  شلیک کرده اند. رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، براثر این حملات ۳۹ اسرائیلی زخمی شده اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 22 آبان 1398 - 8:54:54