فوزی برهوم : تهدیدهای رژیم صهیونیستی تاثیری بر مقاومت ندارد

دو شنبه 13 آبان 1398 - 18:17:27
فوزی برهوم : تهدیدهای رژیم صهیونیستی تاثیری بر مقاومت ندارد

تهران - الکوثر : جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد تهدیدات رژیم صهیونیستی تاثیری بر مقاومت ندارد و مقاومت را نگران نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد تهدیدهای پیاپی اسرائیل علیه مقاومت و ملت فلسطین در نوار غزه نشانگر بحران واقعی است که اشغالگران اسرائیلی در نتیجه پایداری مقاومت فلسطین، ایستادگی آن و همچنین تثبیت معادله بازدارندگی و ناکام ماندن در خرد کردن اراده مردم فلسطین یا کاستن از عزم و اراده آنها از آن رنج می برند.
فوزی برهوم اظهار داشت: تهدیدهای پیاپی رژیم صهیونیستی مقاومت را نگران نخواهد کرد و عزم و اراده مقاومت را برای توسعه توانایی هایی خود و فشرده کردن صفوف خود در دفاع از ملت فلسطین و مقابله با هرگونه تجاوز باز نمی دارد.
وی افزود: مقاومت یک لحظه در انجام وظایف خود در حمایت از ملت، سرزمین و مقدساتش هرچقدر که جانفشانی و فداکاری لازم باشد، کوتاهی و سهل انگاری نخواهد کرد.
فوزی برهوم در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی با به راه انداختن هیاهو و جنجال برای تاثیر گذاشتن بر روحیه فرزندان ملت فلسطین در غزه موفق نخواهد نشد بلکه این موضوع انگیزه بیشتری به آنها می دهد تا در کنار مقاومت قرار گیرند و به آن پایبند باشند و به صفوف مقاومت ملحق شوند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


دو شنبه 13 آبان 1398 - 18:9:39