قیس الخزعلی : شجاعت مقابله با دشمن را داریم حتی اگر آمریکا باشد

دو شنبه 13 آبان 1398 - 7:58:45
قیس الخزعلی : شجاعت مقابله با دشمن را داریم حتی اگر آمریکا باشد

تهران - الکوثر : دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق با اشاره به توطئه های خارجی برای تشدید ناآرامیها در عراق گفت شجاعت و توان مقابله با دشمنان را داریم حتی اگر آمریکا باشد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، قیس الخزعلی در مصاحبه با شبکه العراقیه با بیان اینکه اسناد مداخله خارجی‌ها در ناآرامی اخیر تایید شده است ، افزود : نباید به خرابکاران اجازه داد تا بیش از این امنیت عراق را تهدید کنند و کسانی که موجب ریخته شدن خون تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی و ابوجعفر شده اند بهای آن را خواهند پرداخت. 

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق به توطئه‌ها ضد سازمان بسیج مردمی عراق "حشد الشعبی" نیز اشاره کرد و گفت : توطئه ای که توسط طرفهای خارجی آورده شده و برخی در داخل نیز آن را دنبال می کنند می خواهد به مردم القاء کند کند که حشدالشعبی مردم را هدف قرار می دهد و نیت آنه این است که حشد الشعبی را تضعیف و تمام مشکلات عراق را متوجه این سازمان کنند اما روش به شهادت رساندن العلیاوی همه معادلات آنها را برهم زد و توطئه آنها را خنثی کرد و مظلومیت حشدالشعبی را به همگان نشان داد.  

دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: مثلث آمریکایی، اماراتی، صهیونیستی به دنبال تشدید ناآرامی‌ها و درگیری‌ها در عراق است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


دو شنبه 13 آبان 1398 - 7:58:37