حشدالشعبی خبرداد:

تلاش آمریکا برای وارد کردن عناصر فراری داعش از سوریه به عراق

پنج شنبه 11 مهر 1398 - 10:22:54
تلاش آمریکا برای وارد کردن عناصر فراری داعش از سوریه به عراق

بغداد- الکوثر: یکی از فرماندهان سازمان «الحشد الشعبی» گفت نظامیان آمریکایی مستقر در غرب عراق با ایجاد مسیرهای امن به عناصر داعش که از سوریه فرار می‌کنند کمک می کنند وارد عراق شوند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «هادی الخراسانی» از فرماندهان سازمان «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) عراق از تلاش مجدد نظامیان تروریست آمریکا برای وارد کردن عناصر گروه تروریستی داعش به داخل خاک عراق خبر داد.

الخراسانی به پایگاه خبری «المعلومه» گفت مناطقی از نوار مرزی عراق در تصرف نظامیان آمریکایی قرار دارد و آنان نیز در این مناطق دست به تحرکاتی می‌زنند.

این فرمانده الحشد گفت آمریکایی‌ها در صحرای الانبار از پهپاد استفاده می‌کنند تا مسیرهایی را پیدا کنند که از حضور نیروهای امنیتی عراقی خالی است و بدین ترتیب بتوانند مسیری را برای عناصر داعش انتخاب کنند که قصد دارند وارد عراق شوند.

الخراسانی در پایان خاطر نشان کرد که الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی کنترل مرزهای عراق و سوریه را در اختیار گرفته‌اند.

وی روز گذشته هم گفت نیروهای الحشد الشعبی در جریان مرحله پنجم عملیات «اراده پیروزی»، کنترل مناطق گسترده‌ای از نوار مرزی عراق با سوریه را به دست گرفته و آن را به صورت کامل پاکسازی کردند.

این فرمانده عراقی همچنین اعلام کرد که «نیروهای الحشد در حال حاضر، کنترل بیش از 650 کیلومتر را در طول نوار مرزی عراق-سوریه و عراق-عربستان در دست دارند».


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 11 مهر 1398 - 10:15:25