افزایش ظرفیت رسانه ملی در پوشش مراسم اربعین

جمعه 5 مهر 1398 - 7:58:4
افزایش ظرفیت رسانه ملی در پوشش مراسم اربعین

تهران- الکوثر: قائم مقام سازمان صدا و سیما در سفر به عراق از افزایش ظرفیت رسانه ملی در پوشش مراسم اربعین امسال از طریق افزایش خبرنگارانی که این رویداد جهانی را پوشش می دهند خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، قائم مقام سازمان صداوسیما که به همراه گروهی از کارشناسان رسانه ملی برای پوشش رسانه‌ای مراسم اربعین حسینی به عراق سفر کرده است با ایرج مسجدی سفیر کشورمان در بغداد دیدار کرد.
سفیر ایران در عراق با ابراز خرسندی از پوشش رسانه ملی در اعلام توصیه‌های اربعینی به زائران کربلا، خواستار انعکاس هر چه بهتر روح وحدت و همدلی دو کشور شد و آن را بهترین گام در تقویت برادری میان دو ملت دانست که میتواند مایه انزجار دشمنان دو ملت باشد.

آقای موسوی مقدم نیز در سخنانی پوشش مراسم اربعین امسال را بسیار حائز اهمیت توصیف و تاکید کرد: ظرفیت‌های رسانه‌ای در پوشش اربعین امسال بیشتر از سال‌های گذشته خواهد بود و افزون بر خبرنگاران مستقر در عراق و تهران، خبرنگاران استان‌ها نیز در پوشش این مراسم بی بهره نخواهند ماند.
علوی مدیر کل اخبار استان‌ها نیز که در این سفر حضور دارد اعلام کرد: بیش از چهار گروه استانی در پوشش مراسم اربعین حضور خواهند یافت.


قائم مقام ریاست سازمان همچنین در مراسم تودیع و معارفه مدیر دفتر صدا و سیما در عراق شرکت  و از تلاش‌های اقای ابراهیم علی برزی در سال‌های گذشته قدردانی و سید مصطفی موسوی را به عنوان مدیر جدید دفتر صداوسیما در عراق معرفی کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

مطالب مربوط به محرم را از اینجا دنبال کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


جمعه 5 مهر 1398 - 7:57:44