عادل عبدالمهدی : حمله به آرامکو از عراق نبوده است

پنج شنبه 28 شهریور 1398 - 16:17:57
عادل عبدالمهدی : حمله به آرامکو از عراق نبوده است

تهران - الکوثر : نخست وزیر عراق با بیان اینکه کشورش برای جلوگیری از وقوع جنگ در منطقه تلاش می کند باردیگر تاکید کرد، عراق ابزاری برای حمله به کشورهای همسایه نیست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر عراق چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه حملات اخیر به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان برخلاف برخی شایعات، از مبدا خاک عراق نبوده است افزود : در صورت وقوع هر گونه جنگی در منطقه هیچ طرفی در امان نخواهد بود.

«عبد المهدی» در خصوص حملات اخیر علیه نیروهای الحشد الشعبی گفت: نه فقط برخی کشورها بلکه دشمنانی ازجمله رژیم صهیونیستی  و سازمان منافقین و دشمنان نظام عراق درحمله به الحشد الشعبی منافع دارند. 

رژیم صهیونیستی بعد از موفقیت‌های سازمان بسیج مردمی عراق در مقابله با گروه‌های تروریستی در منطقه، تلاش‌ها برای تشدید فشار بر این سازمان را افزایش داده‌ است و در هفته های اخیر چند بار مواضع حشد الشعبی در مناطق مختلف عراق را  هدف قرار داده است. 

درهمین حال، در پی حملات تلافی جویانه روز شنبه  ارتش یمن به تاسیسات نفتی آرامکو عربستان ، برخی رسانه های صهیونیستی و عربی برای اتهام زنی به مقاومت عراق  مدعی شدند این حملات از جنوب این کشور بوده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 28 شهریور 1398 - 15:42:47