رسانه ها از درگذشت یکی از مسئولان سابق حزب الله خبردادند

دو شنبه 18 شهریور 1398 - 12:40:15
رسانه ها از درگذشت یکی از مسئولان سابق حزب الله خبردادند

بیروت- الکوثر: برخی منابع خبری در لبنان مدعی شده‌اند که «شیخ علی حاطوم» از مسئولان سابق حزب‌الله لبنان یکشنبه‌ شب در منزلش جان باخته است.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در همین ارتباط، پایگاه خبرگزاری رسمی لبنان یکشنبه شب گزارش داد که جسد حاطوم در داخل منزل مسکونی وی در ضاحیه جنوبی بیروت کشف شده است. برخی منابع خبری هم می‌گویند که این مسئول سابق حزب الله لبنان در منزلش در ضاحیه جنوبی ترور شده است.

از سوی دیگر، «علی منتاش» سردبیر ارشد پایگاه خبری «لبنان24» در این باره گفت که حاطوم ترور نشده و مرگ وی یک اتفاق امنیتی نبوده است.

منتاش گفت که شیخ حاطوم مسئول امنیتی حزب‌الله نبود، بلکه حدود دو سال پیش یکی از مسئولان حزب‌الله در منطقه برج البراجنه در ضاحیه بیروت بود.

در همین ارتباط خبرگزاری رویترز گزارش داد که جسد شیخ حاطوم برای پزشک قانونی به بیمارستان منتقل و تحقیقات پلیس لبنان برای بررسی این حادثه آغاز شده است.

محمد عفیف، مسئول رسانه‌ای حزب الله در تماس تماس تلفنی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در بیروت با وی، هرگونه خبری مبنی بر ترور علی حاطوم را تکذیب کرد. در عین حال محمد عفیف خبر داد که علی حاطوم فوت کرده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 18 شهریور 1398 - 12:39:52

دسته بندی :