حضور نتانیاهو در الخلیل و هتک حرمت مسجد ابراهیمی

پنج شنبه 14 شهریور 1398 - 10:2:35
حضور نتانیاهو در الخلیل و هتک حرمت مسجد ابراهیمی

تهران - الکوثر : بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پس از ورود به شهر الخلیل گفت ما در این شهر غریب نیستیم و برای همیشه در این شهر باقی خواهیم ماند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، درپی تصمیم «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به شهر الخلیل در کرانه باختری ، گروه‌های فلسطینی خواستار تجمع فلسطینیان و مقابله با این اقدام تحریک آمیز نتانیاهو شده بودند.  

خالد البطش عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد  اسلامی فلسطین بر ضرورت مقابله با اقدامات نتانیاهو تاکید کرد و از شهروندان فلسطینی در الخلیل و کرانه باختری خواست برای جلوگیری از هتک حرمت به مقدسات مسلمانان تجمع کنند.  

«طلال ابوظریفه» عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین نیز با تاکید بر مقابله با نتانیاهو، گفت: تصمیم نتانیاهو برای سفر به الخلیل تلاش برای مشروعیت بخشی به ادامه حملات به حرم ابراهیمی و ادامه شهرک‌سازی است. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در بیانیه ای از شهروندان الخلیل خواست با این اقدامات تحریک آمیز نتانیاهو مقابله کنند. 

نظامیان صهیونیست در چارچوب اقدامات امنیتی روی سقف منازل فلسطینیان مستقر شدند و شماری از اتوبوس‌های حامل شهرک نشینان صهیونیست وارد این منطقه شدند.  

«رووین ریولین» رئیس رژیم صهیونیستی نیز تحت حمایت شدید نظامیان صهیونیست به حرم ابراهیمی در شهر الخلیل تعرض کرد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 14 شهریور 1398 - 9:46:55