حمایت سران سه قوه عراق از نقش الحشد الشعبی در برقراری امنیت پایدار

دو شنبه 4 شهریور 1398 - 18:7:28
حمایت سران سه قوه عراق از نقش الحشد الشعبی در برقراری امنیت پایدار

تهران- الکوثر: سران سه قوه عراق در دیدار با فرماندهان بسیج مردمی از نقش آنها در حمایت از امنیت پایدار این کشور تقدیر کردند . 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  دفتر رئیس جمهوری عراق در اطلاعیه ای اعلام کرد : برهم صالح رئیس جمهور و با حضور عادل عبدالمهدی نخست وزیر و محمد الحلبوسی رئیس مجلس ، برخی سران بسیج مردمی را به حضور دعوت کردند. 
دراین دیدار ضمن بررسی اخرین راه کارهای مبارزه با تروریسم ، سران سه قوه از نقش محوری و مهم بسیج مردمی در شکست تروریسم و ادامه پاکسازی این کشور از لوث وجود داعشی ها تقدیر کردند. 
در این نشست مساله هدف قرار دادن برخی اهداف وابسته به بسیج مردمی نیز بررسی شد. 
سران سه قوه عراق معتقدند ، بمباران برخی مواضع بسیج مردمی در واقع با هدف دور کردن نظر انها از اهداف واقعی که همانا تحت تعقیب در اوردن تروریست ها می باشد. سران سه قوه هرگونه ضربه زدن به بسیج مردمی را خط قرمز امنیت این کشور تلقی و بر لزوم حمایت همه جانبه دولت از این نیروی مردمی تاکید کردند .
در ادامه اطلاعیه امده است : حمله به مواضع بسیج مردمی ، اقدامی دژخیمانه و دولت عراق در صدد است تا با استفاده از گزینه های مناسب و از طریق سازمان های منطقه ای و جهانی وارد عمل شود تا از امنیت و حاکمیت این کشور حفاظت نماید.


دو شنبه 4 شهریور 1398 - 17:55:59