نمایش فیلم «زندانی ها» در لبنان با حضور کارگردان فیلم+ عکس

پنج شنبه 10 مرداد 1398 - 13:14:16
نمایش فیلم «زندانی ها» در لبنان با حضور کارگردان فیلم+ عکس

بیروت- ویژه الکوثر: فیلم «زندانی ها» عصر چهارشنبه با حضور مسعود ده نمکی کارگردان این فیلم و جمعی از فعالان سیاسی و فرهنگی و دینی و علاقه مندان به سینما در مرکز نمایش های «رسالات» بیروت به نمایش گذاشته شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پیش از نمایش این فیلم، مهندس محمد خفاجه مدیر مرکز نمایش های «رسالات» و مسعود ده نمکی کارگردان فیلم «زندانی ها» سخنرانی کردند. خفاجه از ده نمکی به علت حضور در این مراسم قدردانی و درباره توسعه فعالیت های مرکز «رسالات» برای ارائه آثار جذاب و هدفمند توضیحاتی ارائه کرد.

ده نمکی نیز در این مراسم ضمن تشکر از حاضران، از مشکلات بیان افکار به روش کمدی سخن گفت و افزود فیلم هایش در برخی کشورها به صورت خودجوش ترجمه شده است.

پس از این سخنرانی، شیخ علی ضاهر رئیس مرکز رسالات و حسین شیخ الاسلام معاون سابق وزیر امور خارجه ایران و دکتر عباس خامه یار رایزن فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان، لوح یادبودی به کارگردان فیلم «زندانی ها» تقدیم کردند.

نمایش عمومی فیلم «زندانی ها» که با استقبال گسترده حاضران در سالن سینمای رسالات مواجه شد، از اول اوت 2019 در مرکز رسالات و شماری از سالن های سینما در لبنان آغاز خواهد شد.

فیلم اخراجی ها داستان دو زندانی را روایت می کند که در چارچوب تحقیقات یک دانشجو به مدت چند روز از آزادی به قید وثیقه برخوردار شدند ولی در ذهن آنها چیز دیگری می گذرد... 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 10 مرداد 1398 - 13:13:50

عکسهای بیشتر :